خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفت‌وگو با ایلنا:

به عنوان مدعی قهرمانی به ریو می‌رویم/نگاه عادلانه‌ای به ما نمی‌شود

رضایی می‌گوید: چند درصد از زمانی که برای سرکشی به وضعیت ورزشکاران المپیکی می‌گذارند را به ما اختصاص می‌دهند؟ متاسفانه نگاهی که ورزش جانبازان و معلولین می‌شود نگاه عادلانه‌ای نیست.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران با اشاره به اتمام مرحله چهاردهم تمرینات تیم ملی در خصوص برنامه‌های آینده تمرینات به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: در اواسط تیر ماه مرحله جدید تمرینات تیم ملی جهت آمادگی بیشتر در مسابقات پارالمپیک  در تهران آغاز خواهد شد. پس از آن طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به کشور آلمان سفر خواهیم کرد که یک مرحله اردوی تمرینی و یک تورنمنت تدارکاتی را پیش رو خواهیم داشت.

او ادامه می‌دهد: برنامه‌ریزی‌ها را به نوعی انجام دادیم تا زمانی که برای شرکت در مسابقات پارالمپیک به برزیل می‌رویم در اوج باشیم. ایران در رنکینگ والیبال نشسته جهان رتبه اول را در اختیار دارد و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است. برای دست‌یابی به عنوان قهرمانی تیم‌های برزیل و بوسنی جزو قدرت‌مندترین رقیبان ایران محسوب می شوند.

رضایی در خصوص شرایط حاکم بر ورزش جانبازان و معلوین کشور در فاصله باقی مانده به شروع مسابقات پارالمپیک خاطرنشان می‌کند: ما خواسته‌های زیادی نداریم. ولی در یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که سهم ما از ورزش کشور چند درصد است. چه مقدار رسانه‌ها و مسئولین به این طیف توجه می‌کنند؟ ما هم هماننده قهرمانان المپیکی برای ایران مقام کسب می‌کنیم و غیرت ملی داریم. ولی آیا مسئولین با همان دید به ما نگاه می‌کنند. قهرمانان پارالمپیک توقع مالی زیادی ندارند و نیازمند توجه بیشتر هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته می‌گوید: چند درصد از زمانی که برای سرکشی به وضعیت ورزشکاران المپیکی می‌گذارند را به ما اختصاص می‌دهند؟ متاسفانه نگاهی که به ورزش جانبازان و معلولین می‌شود نگاه عادلانه‌ای نیست و حمایت معنوی لازم صورت نمی‌گیرد. این موضوع باعث شده تا بین این دو طیف ورزشکار شکاف ایجاد شود.

 

 

کد خبر : ۳۸۳۴۴۴