خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶

محمدی‌راد: تغییرات درتیم ملی اجباری بود

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: رفتار ملی پوشان والیبال ایران حرفه‌ای است و تیم ملی را نسبت به هر چیزی در اولویت قرار می دهند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رحمان محمدی راد قبل از شروع هفته دوم لیگ جهانی درباره تغییرات لوزانو در ترکیب تیم ملی گفت: یک سری از تغییرات اجباری بود همانند بیماری فرهاد قائمی و مصدومیت امیر غفور که امیدوارم زودتر سلامتی خود را پیدا کنند تا به تیم اضافه شوند.

وی درباره دو تغییر دیگر تیم ملی که جابجایی آرمین تشکری و مهدی مهدی با محمد فلاح و علیرضا بهیودی در هفته دوم لیگ جهانی شد، تصریح کرد: در لیگ جهانی مربیان سعی می کنند به همه بازیکنانی که در فهرست قرار دارند، فرصت بازی دهند و نگاهی هم به چشم انداز آینده داشته باشند.

مربی تیم ملی والیبال ادامه داد: این موضوع را نه تنها در تیم ایران بلکه در سایر تیم ها نیز شاهد بودیم که مربیان با ارنج های مختلف بازی می کنند. مثلا برزیل هر 3 بازی با 3 ترکیب مختلف بازی کرد و هر بازی با 3 تغییر در ارنج اصلی داشت. آمریکا هم همینطور.

وی تاکید کرد: سال المپیک است و مربیان به دنبال ترکیب مورد نظر هستند که خیلی عجیب نیست. مهم این است که رفتار بازیکنان ایران خیلی خوب و حرفه ای بود و تیم ملی را ارحج بر هر چیز دیگری دانستند. جنس لیگ جهانی امسال طوری است که مربیان به دنبال ترکیب دلخواه خود هستند و تغییرات در تیم عجیب نیست.

 

کد خبر : ۳۸۳۷۱۲