خبرگزاری کار ایران

تمام تلاشم را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی انجام می‌دهم

علوان‌زاده:‌ به پرسپولیس آمده‌ام تا با برانکو پیشرفت کنم

بازیکن جوان پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس مطمئنا بازی‌های خوبی را از این تیم شاهد خواهند بود.

احسان علوان‌زاده، بازیکن جوان و جدید پرسپولیس در مورد شرایط تمرینات این تیم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: دو هفته‌ پرفشار در تمرینات داشته‌ایم اما روحیه همه بازیکنان بالاست. بازیکنان پرسپولیس انگیزه زیادی برای شروع لیگ دارند و من فکر می‌کنم با این روحیه، فقط باید به دنبال قهرمانی باشیم. هواداران پرسپولیس مطمئنا بازی‌های خوبی را از تیم شاهد خواهند بود.

علوان‌زاده با بیان اینکه برانکو توجه زیادی به او دارد گفت: بزرگ‌ترهای تیم رفتار بسیار خوبی با من دارند و به  من به عنوان کوچک‌تر خود احترام می‌گذارند. خوشبختانه برانکو هم توجه زیادی در تمرینات به من دارد. او یک مربی فوق‌العاده و با دانش فنی بسیار زیاد است. به پرسپولیس آمده‌ام تا تحت نظر او بهترین عملکرد را داشته باشم و پیشرفت کنم. برانکو در کار بسیار جدی و حرفه‌‌ای است اما بیرون از تمرینات رفتار بسیار خوبی با بازیکنان دارد و با همه شوخی می‌کند.

قبل از اینکه با پرسپولیس قرارداد امضا کنی در چه تیم‌هایی بازی کردی؟ علوان‌زاده در پاسخ به این سوال گفت: استقلال اهواز،استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان تیم‌هایی بودند که من در آنها بازی کردم و عملکرد خوبی داشتم. دو سال پیش از سایپا پیشنهاد داشتم اما بنا به دلایلی تصمیم گرفتم در مسجد سلیمان بازی کنم که آنموقع تازه به لیگ برتر آمده بود. پست اصلی من هافبک چپ است و خود من بیشتر به این پست علاقه دارم اما در تمام پست‌های خط هافبک و همچنین مهاجم هم بازی کرده‌ام.

امید عالیشاه و وحید امیری در پست هافبک چپ بازی می‌کنند، این کا را برای شما سخت نمی‌کند؟ علوان‌زاده در واکنش به این مساله خاطرنشان کرد:  عالیشاه و وحید امیری هر دو بازیکنان بسیار خوب و باتجربه‌ای هستند و توانایی بالایی دارند، اما من انسان با امید و تلاش زنده است. من قطعا تمام تلاشم را برای  قرار گرفتن در ترکیب اصلی انجام می‌دهم. هدف من به دنبال پیشرفت در این تیم هستم و می‌خواهم به پرسپولیس هم کمک کنم.

بازیکن زیر بیست و سه سال پرسپولیس در مورد اینکه چگونه جذب باشگاه شده است و چه کسی او را به پرسپولیس معرفی کرده است، گفت: سال گذشته در ورزشگاه شهر قدس، مسجد سلیمان و پیکان بازی داشتند که من در مسجد سلیمان بازی می‌کردم. بعد از بازی ما، پرسپولیس و صبای قم فینال جام شهدا را برگزار می‌کردند. همان روز، بازی من توجه برانکو و مسئولان پرسپولیس که در ورزشگاه حضور داشتند را جلب کرد. برانکو در مورد من تحقیق کرده بود و من هم چند تا فیلم از بازی‌هایم را برای پرسپولیس فرستادم که مورد توجهشان قرار گرفت و بعد هم اقای برانکو من را در لیست گذاشت و پس از انجام مذاکرات به پرسپولیس پیوستم.

علوان زاده در پایان از مربی فصل گذشته خود تشکر کرد و گفت: فرزاد حافظی مربی بسیار خوب من در نفت مسجد سلیمان بود که مسئولان نفت رفتار مناسبی با او نداشتند. حافظی بازیکنان جوان زیادی را به فوتبال معرفی کرد و من از او صمیمانه تشکر می کنم.

 

کد خبر : ۳۸۳۷۶۴