خبرگزاری کار ایران

تسویه بدهی فصل گذشته؛

آخرین شرط امید ابراهیمی برای ماندن

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مذاکرات استقلال و ابراهیمی برای تمدید 2 ساله قرارداد او موفقیت آمیز بوده و طرفین حتی بر سر مبلغ هم به توافق رسیده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از خواسته‌هایی که علیرضا منصوریان از مسئولان استقلال از همان اولین روزها داشت این بود که امید ابراهیمی را در تیم نگه‌دارند. آن زمان این کار نشدنی به نظر می‌رسید. می‌گفتند ابراهیمی پیشنهاد مالی فوق‌العاده‌ای از قطر دارد و به هیچ عنوان حاضر به ماندن نیست و از همان اول کار منصوریان را از ماندن ابراهیمی ناامید کردند. به همین دلیل سرمربی استقلال هم اولویتش را جذب هافبک دفاعی قرار داد و مطمئن‌ترین گزینه هم قاسم حدادی‌فر بود. با گذشت زمان قاسم حدادی‌فر و یکی، دو گزینه دیگر آبی‌پوش شدنشان کنسل شد تا  منصوریان به  سرخانه اول برگردد و بخواهد که امید ابراهیمی بماند. اتفاقی که بعد از گذشت چند هفته محتمل‌تر به نظر می‌رسید چون ابراهیمی با تیم موردنظر قطری قرارداد امضا نکرده بود.

حالا این‌طور که از باشگاه خبر می‌رسد مذاکرات استقلال و ابراهیمی برای تمدید 2 ساله قرارداد او موفقیت آمیز بوده و طرفین حتی بر سر مبلغ هم به توافق رسیده اند. ابراهیمی اما اعلام کرده قبل از پرداخت مطالباتش این قرارداد را امضا نمی‌کند. او حتی به مسئولان استقلال قول داده است که با هیچ باشگاه دیگری هم مذاکره نکند.

ابراهیمی به دلیل همین طلب ها بود که پیش از فینال جام حذفی هم یکی، دو روزی در تمرینات شرکت نکرد. او تقریبا 600 میلیون تومان از استقلال طلب دارد و خواهان دریافت این مبلغ شده است تا قرارداد دو ساله اش را امضا و نهایی کند. استقلالی ها اما به او از اوضاع نامساعد باشگاه از لحاظ مالی گفته اند و درنهایت قرار شده نصف این مبلغ به حساب ابراهیمی واریز شده و سپس قرارداد امضا شود. قرار است این مبلغ از کنسلی اردوی ترکیه استقلال فراهم شود.

کد خبر : ۳۸۳۹۲۶