خبرگزاری کار ایران

روزنامه الشرق خبر داد؛

نکونام و دژاگه از العربی رفتنی شدند

دو لژیونر فوتبال کشورمان فصل آینده در تیم العربی حضور نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شورای مدیریتی آینده باشگاه العربی که در مجمع عمومی ششم تیر ماه با توجه به عدم حضور کاندیداهای دیگر مجوز فعالیت رسمی را دریافت خواهد کرد جلسه خود را جهت تعیین وضعیت این تیم آغاز کرده است.

روزنامه الشرق در این باره با درج تصویری از جواد نکونام و تیتر «تعویض همه بازیکنان خارجی تیم العربی» نوشت: شورای جدید مدیران باشگاه العربی با حضور بن جبر در حال بررسی و انتخاب بازیکنان جدید به جای چهار بازیکن فعلی خارجی هستند. آنتونیو خیمینر یکی از گزینه‌های باشگاه العربی برای عقد قرارداد است.

باشگاه العربی تصمیم به قطع همکاری با چهار بازیکن خارجی فصل گذشته از جمله اشکان دژاگه، جواد نکونام، دسوزا و پائولینهوی برزیلی گرفته و فهرست جدیدی از بازیکنان خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

روزنامه الشرق قطر در ادامه این گزارش از احتمال جذب ایزیکوئل نیجریه‌ای و پابلو هرناندز اسپانیایی از تیم‌های اندرلشت بلژیک و رایو والکانو خبر داد و نوشت: باشگاه العربی رزومه‌های زیادی از  بازیکنان  خارجی را دریافت کرده و می‌خواهد آن را در اختیار سرمربی جدید قرار دهد.

به نوشته این روزنامه قطری جیان فرانکو زولا، سرمربی ایتالیایی تیم العربی در انتظار طی شدن مراحل لازم برای جدایی و فسخ قراردادش است.

 

کد خبر : ۳۸۴۱۱۹