خبرگزاری کار ایران

کیفیت بالای گردان و کمندانی باعث پیشرفت پدیده می‌شود

مهاجری:‌ می‌خواهیم فصل بعد رتبه بهتری در جدول لیگ کسب کنیم

سرمربی تیم پدیده مشهد اعتقاد دارد کیفیت و تجربه بازیکنان جدید تیمش می‌تواند به بهتر شدن پدیده کمک کند.

رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی این تیم گفت: خوشبختانه شرایط تیم در حال حاضر خوب است و بعد از پایان استراحت بازیکنان، تمرینات آماده سازی تیم را شروع کرده‌ایم که همه بازیکنان هم با انگیزه خوبی در تمرینات حاضر شده‌اند. مرحله اول کار ما آغاز شده است و در طی هفته‌های آینده طبق برنامه بقیه مراحل آماده‌سازی تیم را پیش خواهیم برد تا به امید خدا با شرایط خوبی لیگ را شروع کنیم.

او در ادامه در خصوص جذب میلاد کمندانی و شهاب گردان اظهار داشت: با توجه به وضعیت تیم و برنامه‌های که برای فصل بعد داشتیم، سعی کردیم نقاط ضعف تیم را با جذب بازیکنان مورد نظرمان برطرف کنیم که خوشبختانه توانستیم در این زمینه با جذب نفرات خوبی مانند گردان و کمندانی به چیزی که می‌خواستیم برسیم. این بازیکنان کیفیت خوبی دارند، ضمن اینکه تجربه آنها هم می‌تواند برای ما بسیار مفید باشد و حضور این بازیکنان باعث پیشرفت پدیده خواهد شد.

سرمربی تیم پدیده در واکنش به جدایی حسین بادامکی و ناراحتی کاپیتان فصل گذشته این تیم به خاطر برخورد نامناسب مدیران باشگاه نیز تصریح کرد: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. قبلاً راجع به جدایی بادامکی حرف زده‌ام و دیگر نباید بیش از این به این مساله پرداخت. بعد از پایان فصل در یک جلسه رودرو صحبت کردیم و بعد هم دو طرف تشخیص دادند ادامه همکاری میسر نیست. چیزی دیگری هم غیر از این وجود نداشت. من فقط باید بگویم برای بادامکی آرزوی موفقیت دارم.

مهاجری در پایان راجع به هدف اصلی تیم پدیده در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ در وهله اول هدف ما این است که بازی‌های بهتری نسبت به فصل گذشته ارائه بدهیم و قطعاً هم دنبال این هستیم که در جدول جایگاه بهتری را در فصل بعد لیگ برتر کسب کنیم. ما همه تلاشمان را برای کسب نتایج خوب خواهیم کرد و امیدوارم که در رسیدن به هدفمان هم موفق باشیم.

 

کد خبر : ۳۸۴۱۹۸