خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با ایلنا:

همه اعضای تیم ملی با هم متحد هستند/ عده‌ای برای فدراسیون حاشیه‌سازی می‌کنند

می‌آبادی می‌گوید: عده‌ای دلایل عدم موفقیت تیم ملی ایران را در کسب جواز حضور در المپیک ریو را بهانه کرده‌اند و سعی در برهم زدن جو فدراسیون دارند.

فرامرز می‌آبادی، دبیر فدراسیون هندبال با اشاره به برنامه‌های فدراسیون هندبال به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: از یک سال گذشته برنامه‌هایی از سوی فدراسیون به استان‌های سراسر کشور جهت استعدادیابی و رسیدگی به تیم‌های پایه ابلاغ شد. با کمک مربیان استانی توانستم تیم‌های ملی پایه را سازماندهی کنیم. تا چند سال دیگر این هندبالیست‌ها به تیم ملی بزرگسالان تزریق خواهند شد.

او در مورد جوانگرایی در تیم ملی بزرگسالان ادامه می‌دهد: میانگین تیم ملی بزرگسالان ایران بین 26 تا 27 سال است. تیم ملی جوان و با نشاطی در اختیار داریم. سیاست‌های فدراسیون هندبال  بر این اساس است که بازیکنان جوان و با کیفیت به تیم ملی اضافه شوند.

می‌آبادی به دلایل ناکامی تیم ملی در راهیابی به المپیک اشاره و خاطرنشان می‌کند: متاسفانه پیش‌بینی‌های ما به دلیل اتفاقاتی که برای برخی از بازیکنان تیم ملی رخ داد محقق نشد و موجب شد تا از راهیابی به المپیک باز ماندیم. چند بازیکن که جزو ارکان اصلی تیم ملی محسوب می‌شوند نتوانستند تیم ملی را در سوئد و بحرین همراهی کنند. این بازیکنان ما که در باشگاه‌های خارجی حضور دارند به دلیل مشکلات و عدم همکاری باشگاه‌ها به تیم ملی ملحق نشدند و برخی هم به دلیل مصدومیت از همراهی تیم ملی باز ماندند.

دبیر فدراسیون هندبال خاطرنشان می‌کند: عده‌ای دلایل عدم موفقیت تیم ملی ایران در کسب جواز حضور در المپیک ریو را بهانه کرده‌اند و سعی در برهم زدن جو فدراسیون دارند. تیم ملی هندبال ایران کاملا متحد است و همه بازیکنان در خدمت تیم هستند و برای موفقیت مبارزه می‌کنند. تا چند روز دیگر اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد و همه بازیکنان دعوت شده خواهند آمد. بعد از تشکیل اردوی تیم ملی آن عده متوجه می‌شود که همه چیز طبق برنامه ریزی‌ها پیش می‌رود.

 

کد خبر : ۳۸۴۲۲۵