خبرگزاری کار ایران

عبدالله کرمی دوباره به جمع فولادی‌ها بازگشت

مدافع پیشین فولاد خوزستان که پس از قهرمانی این تیم در فصل سیزدهم لیگ برتر از جمع سرخپوشان جدا شده بود، با قراردادی به مدت یک فصل به خانه بازگشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، پس از درخواست نعیم سعداوی، سرمربی تیم فولاد و مذاکرات انجام شده بین علیرضا اژدری‌زاده، مدیرعامل باشگاه با عبدالله کرمی، قرارداد همکاری با این بازیکن به‌مدت یک فصل امضا شد. به این ترتیب فولاد خوزستان در مسابقات آینده از حضور این بازیکن بهره خواهد برد.

کرمی که در فصل گذشته دو هزار و 199 دقیقه با پیراهن سپاهان در میادین حضور داشت، سابقه سه فصل عضویت در تیم بزرگسالان فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد. رکورد این بازیکن اندیمشکی فولاد در فصل 93-1392 لیگ برتر فوتبال کشور دو هزار و 250 دقیقه بود. این مدافع در طول سه فصل حضورش با پیراهن فولاد در لیگ برتر موفق شد شش گل برای این تیم به‌ثمر برساند.

از هفته‌های گذشته مدیران باشگاه فولاد با درخواست سرمربی این تیم اقدام به تعیین تکلیف قرارداد بازیکنان پیشین و جذب بازیکنان جدید کرده‌اند و بر این اساس حضور اسماعیل شریفات، مهرداد بایرامی، مهرداد طهماسبی، مهرداد جماعتی، میلاد پاک‌پرور، محمد اهل‌شاخه، ماتیاس چاگو، عبدالله ناصری، عبدالله کرمی، محمود مطلق‌زاده و یوسف وکیا در جمع فولادمردان قطعی شده است.

 

کد خبر : ۳۸۴۷۴۴