خبرگزاری کار ایران

لاگربک: نشان دادیم توانایی‌های زیادی داریم

سرمربی تیم ملی ایسلند صعود تیمش به یک مرحله چهار نهایی یورو ۲۰۱۶ را نتیجه کار گروهی فوق‌العاده شاگردانش برابر سه‌شیر دانست.

به گزارش ایلنا، لارس لاگربک پس از پیروزی 2 بر یک شاگردانش برابر انگلیس در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2016 به خبرنگاران گفت: این برد حاصل یک کار تیمی خوب بود. ما از نظر دفاعی کارمان را خوب انجام می‌دهیم و تیمی سازمان‌یافته هستیم. بازیکنان ما کارشان را به درستی انجام می‌دهند و درک بالایی از بازی دارند. عملکرد‌مان در فاز هجومی هم خوب بود. فوتبال یعنی پیروز شدن و زدن بیشترین تعداد گل ممکن. این تیم نشان داد که چه توانایی‌های دارد. در این بازی سعی کردیم که هنگام حفظ توپ خونسردانه کار کنیم.

هیمیر هالگریمسون هم گفت: این بازیکنان باورنکردنی‌اند. شخصیت آنها در چند بازی اخیری که انجام داده‌اند، عالی بوده است و هر روز بهتر و بهتر می‌شوند. این بازی شاید بهترین بازی ما در این جام بود. با این حال من می‌گویم که شما هنوز بهترین بازی‌های ما را در این جام ندیده‌اید.

وی ادامه داد: اگر کسی قبل از جام به ما می‌گفت که با شکست انگلیس در یک هشتم نهایی جزو هشت تیم برتر رقابت‌ها خواهیم بود، باور نمی‌کردیم. حالا اما یک مانع بزرگ دیگر پیش روی خودمان می‌بینیم که آن فرانسه میزبان در پاریس است. آن بازی یک بازی بسیار بزرگ خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۸۴۹۶۶