خبرگزاری کار ایران

در صورت ماندن در پرسپولیس

احتمال نیمکت‌نشینی طارمی در هفته‌های ابتدایی لیگ

به نظر می‌رسد در صورتی که مهاجم پرسپولیس در این تیم ماندنی شود، در هفته‌های ابتدایی لیگ نیمکت‌نشینی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با وجود سفر مهدی طارمی به ترکیه برای مذاکره با تیمی از سوپرلیگ این کشور، پرسپولیسی‌ها امید زیادی دارند که این بازیکن به پرسپولیس بازگشته و برای یک فصل دیگر هم  در این تیم بماند.

نکته مهم در مورد شرایط طارمی اما این است که حتی اگر او به پرسپولیس برگردد هم به احتمال زیاد چند هفته ابتدایی را نیمکت‌نشین  خواهد بود. به خصوص اگر او در اردوی اوکراین حضور پیدا نکند این احتمال به واقعیت تبدیل خواهد شد. برانکو در کنفرانس مطبوعاتی چند روز پیش زمانی که در مورد وضعیت طارمی از او سوال شده بود در مورد او گفت:«طارمی فعلا از نظر شرایط بدنی در فرم ایده‌آلی قرار ندارد.» 

این پاسخی است که برانکو فصل گذشته بارها در مورد دلیل نیمکت‌نشینی مسلمان به خبرنگاران گفته بود و حالا مثل این که این بار نوبت به طارمی رسیده است. طارمی هم حالا شرایطی شبیه به مسلمان در فصل گذشته دارد. او هم مانند این بازیکن در اردوی خارجی پرسپولیس شرکت نخواهد کرد و مدت زمان زیادی از تمرینات را از دست خواهد داد.

اگرچه خیلی‌ها اعتقاد دارند که شاید برانکو به خاطر نداشتن مهاجم مجبور شود که در هر شرایطی به طارمی بازی بدهد اما سرمربی پرسپولیس در مصاحبه مطبوعاتی‌اش گفته بود که روی گزینه‌هایی مثل عالیشاه و امیری و انصاری برای حضور در خط حمله حساب کرده است.

با این شرایط حتی اگر طارمی به پرسپولیس برگردد به احتمال زیاد چند هفته ابتدایی را از دست خواهد داد تا هم به شرایط بدنی ایده‌ال برسد و با توجه به همین می‌توان حدس زد که آقای لیگ برتر به دلیل عقب بودن از سایر بازیکنان از لحاظ بدنی، هفته‌های ابتدایی نیمکت‌نشینی را تجربه کند.

 

 

 

 

کد خبر : ۳۸۵۰۸۹