خبرگزاری کار ایران

در مورد کنعانی‌زادگان کوتاه نمی‌آییم

ترکاشوند: رضاییان می‌گوید فقط 70 درصد قراردادش را گرفته است

ترکاشوند گفت: خود رامین معتقد است که زیر 70 درصد از مبلغ قراردادش را گرفته در صورتی که او 80 درصد مبلغ قراردادش را دریافت کرده و اسناد آن موجود است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با وجود سفر رامین رضاییان با ترکیه و خبر قطعی او با مذاکره با تیم‌های ترکیه ای و احتمال بالای توافقش اما همچنان مسئولان باشگاه پرسولیس ادعا می‌کنند که این بازیکن راهی برای جدا شدن ندارد! صحبت‌های ترکاشوند در این مورد را که در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا مطرح شده است را می‌خوانید:

-  موضوع مذاکره رامین رضاییان با یک تیم ترکیه‌ای به شدت باعث خشم و ناراحتی هواداران پرسپولیس شده است. ممکن است بگویید دقیقا چه اتفاقی افتاده که بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس با تیم دیگر وارد مذاکره شده است؟

در مورد رامین ما نمی‌دانیم دقیقا چه باید بگوییم. او با این دیدگاه که قرارداد فصل دومش با پرسپولیس اعتبار ندارد وارد مذاکره با تیم ترکیه‌ای شده است. متاسفانه او از مواردی برای توجیه این مسئله استفاده کرده که درست نیست و او همچنان تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است.

-  ظاهرا اگر باشگاه تا نیمه خرداد با او تسویه حساب مالی نمی‌کرد این بازیکن آزاد شناخته می‌شد. درست است؟

خود رامین معتقد است که زیر 70 درصد از مبلغ قراردادش را گرفته در صورتی که او 80 درصد مبلغ قراردادش را دریافت کرده و اسناد آن موجود است. ضمن اینکه جریمه‌ای هم شد که باشگاه در تاریخ مشخص به او ابلاغ کرده است. او صد درصد مبلغ قراردادش را گرفته و نمی‌دانیم چرا با استدلال دیگری کار را رها کرده و به ترکیه رفته است.

-  مطمئن هستید هیچ بند دیگری در قرارداد این بازیکن وجود ندارد؟

بله  هیچ بندی در قرارداد ایشان وجود ندارد.

-  مدیربرنامه رضاییان در این مورد هیچ جوابی ندارد؟

اتفاقا مدیربرنامه ایشان امروز پیش ما بود. قسم می‌خورد که بدون هماهنگی او به ترکیه رفته است.

-  نگرانی هواداران فقط در مورد رضاییان نیست. خبر مذاکره طارمی با تیم ترکیه‌ای هم بدجور هواداران پرسپولیس را شوکه کرده است.

در مورد آقای طارمی با اطمینان می‌گویم آن روز که ایشان به باشگاه آمد توافقات انجام شد و فقط ایشان به خاطر سفری که به ترکیه داشت زودتر باشگاه را ترک کرد.

-  اما گفتند قرار بوده 40 درصد مبلغ قراردادش را که هدایتی وعده پرداختش را داده بود در آن جلسه بگیرد اما فقط 100 میلیون تومان برای پرداخت آماده بود که طارمی از این ماجرا ناراحت شده

نه اینطور نبود. ما همان جا در حضور وکیل و مدیر ایشان توافقات را انجام دادیم و امضا قرارداد را به خاطر سفر مهدی به روز دیگر موکول کردیم. اجازه بدهید یک موضوعی را صادقانه بگویم. ما آنچه را که از عهده‌مان بر می آید انجام دادیم و مطابق اصول پیش می‌رویم. اما یک جاهایی هم اتفاقاتی می‌افتد که دست ما نیست. اینکه رامین رضاییان ارتباطش را با ما قطع می‌کند و به ترکیه می‌رود از کنترل ما خارج است. در مورد طارمی آنچه رخ داد را خدمتتان گفتم. الان هم می‌گویم او می آید و قراردادش را با پرسپولیس تمدید می‌کند. این همه چیزی است که قرار است رخ می‌دهد.

- در مورد کنعانی‌زادگان و قراردادش و هم توضیح می‌دهید؟

طبق مدارک موجود در باشگاه پرسپولیس ایشان 5 ماه از قراردادش با باشگاه پرسپولیس باقی مانده است.

- پس چطور او با استقلال قرارداد امضا کرده است؟

سوال ما هم همین است. 5 ماه از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده بود که سازمان لیگ به ما اعلام کرد این بازیکن مشمول است و باید به خدمت برود و مجوز بازی‌اش با پرسپولیس باطل است و اجازه بازی ندارد. باشگاه هم مطابق قانون او را در اختیار تیم نظامی قرارداد. حالا که خدمتش تمام شده اول باید بیاید مدت باقی مانده قراردادش را طی کند بعد به تیم دیگر برود.

- چطور سازمان لیگ به این بازیکن اعلام کرده بازیکن آزاد است؟

این حرف را آقای شهبازی زده که ما البته مدارک خود را به کمیته انضباطی ارائه کردیم و به آنها اعلام کردیم شرایط کنعانی زادگان و خلیل زاده دقیقا مثل هم بوده چطور به شجاع اعلام کردند با سپاهان قرارداد دارد اما کنعانی آزاد شده؟! در این ماجرا باشگاه پرسپولیس کوتاه نمی آید و اتفاقا خود آقای طاهری موضوع را با جدیت پیگیری می کند و بابتش به فدراسیون هم مراجعه کرده است.

 

کد خبر : ۳۸۵۱۴۲