خبرگزاری کار ایران

شکایت پرسپولیس از رامین رضاییان

اقدام رامین رضائیان مدافع راست ملی پوش پرسپولیس با نظر مثبت سازمان لیگ تبدیل به جنجالی ترین خبر امروز فوتبال ایران شده است.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که پرسپولیسی ها از قرارداد دو ساله با رامین رضائیان مطمئن بودند این بازیکن که قصد جدایی از پرسپولیس را داشت به استناد بندی در قراردادش که باشگاه را ملزم به تسویه حساب صددرصدی با وی می‌کند، فسخ یک طرفه خود را از پرسپولیس دریافت کرده است.

این دومین مشکل پرسپولیسی ها در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر امسال است. آنها قبلا محمدحسین کنعانی زادگان را به دلیل یک اشتباه حقوقی دیگر از دست داده اند. نکته جالب این است که اگرچه پرسپولیس در حال حاضر به شکستن رای رضائیان خوشبین است اما به نظر می‌رسد این اتفاق باید زودتر از این مورد حل و فصل قرار می‌گرفت اما بی اطلاعی مدیران پرسپولیس از جزئیات قرارداد با این بازیکن ملی پوش فعلا شرایط را به سود رضائیان کرده است.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ما گفت که این باشگاه از رضائیان شکایت خواهد کرد و این بازیکن باید در صورت جدایی مبلغی را به عنوان رضایت نامه به باشگاه پرداخت کند. البته فعلا پرسپولیسی ها در موضع ضعف هستند و رضائیان با دریافت فسخ برنده جنگ حقوقی خود با پرسپولیس بوده است. این بازیکن ملی پوش با شرایط جدید قطعا جایی در برنامه های برانکو ایوانکوویچ نخواهد داشت و پرسپولیس باید استراتژی تازه ای در فصل نقل و انتقالات اتخاذ کند.

کد خبر : ۳۸۵۱۶۵