خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

مرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای شانزدهمین دوره لیگ برتر ساعت 17 امروز (سه شنبه) در کمپ باشگاه استقلال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای شانزدهمین دوره لیگ برتر ساعت 17 امروز (سه شنبه) در کمپ باشگاه استقلال برگزار شد.

*  در حالی که علیرضا منصوریان در حال تشریح تمرین برای بازیکنان بود، منصور پورحیدری به همراه مهدی حاج‌محمد پیشکسوت قدیمی استقلال در محل تمرین حضور یافت. منصوریان همه بازیکنان را به سمت این دو نفر برد تا با آنها دست بدهند. حاج‌محمد در جمع بازیکنان گفت: از اینکه در میان شما حضور یافتم خوشحالم و برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم.

* منصوریان با اشاره به حاج‌محمد رو به بازیکنان کرد و گفت: بازی‌های حاج محمد به یادماندنی بود و او در یک دستمال‌کاغذی همه را دریبل می‌زد. سرمربی استقلال با کنایه و شوخی به بازیکنان گفت شما در 10 متری دروازه این کار را نمی‌توانید بکند!

* سید حسن حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، امید نورافکن و سجاد شهباززاده غایبان تمرین بودند. شهباززاده در حالی  که امروز در تمرین غیبت کرد  که گفته می‌شود  از ترکیه پیشنهاد دارد.

* در ابتدای تمرین سید مهدی رحمتی و سایر دروازه‌بان‌های استقلال با توپ مخصوصی مشغول تمرین بودند. 

* هواداران استقلال مطابق روزهای گذشته پس از تشویق مربیان و تک تک بازیکنان، علیه برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس و همچنین علی پروین شعار سر دادند. هواداران استقلال اعتقاد داشتند که در تمرینات پرسپولیس علیه منصوریان شعار سر داده‌اند و آنها نیز به تلافی شعارهای هواداران پرسپولیس، علیه سرمربی تیمشان شعار دادند.

* بازیکنان ابتدا خودشان را چند دقیقه گرم کردند و سپس به کار با توپ پرداختند. بخش بعدی تمرین چارچوب شناسی و شوت به دروازه بود. نکته قابل توجه اینکه هر بازیکنی توپ را وارد دروازه نمی‌کرد یک تماشاگر استقلال آن بازیکن را راهنمایی می‌کردند که چطور ضربه بزند به عنوان مثال یکی از هوادران رو به علی قربانی کرد و گفت: موقع ضربه‌ زدن استایلت را تغییر بده.

* هواداران استقلال سید مهدی رحمتی را تشویق کردند وشعار «تیم ملی بی‌سید نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» سر دادند. 

* بخش پایانی تمرین فوتبال در یک زمین بزرگ بود که در این بخش علیرضا منصوریان نکات مورد نظر را به شاگردانش انتقال می‌داد. 

* طبق برنامه فردا (چهارشنبه) آبی‌پوشان در نوبت صبح تمرین کرده و عصر به استراحت می‌پردازند. 

* حدود 700 نفر از طرفداران استقلال نظارگر تمرین استقلال بودند. شماری از آنها نام امید ابراهیمی را به صورت حروف لاتین در دست داشتند و خواستار تمدید قرارداد این بازیکن با استقلال شدند.

 

کد خبر : ۳۸۵۲۸۹