خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد

واکنش پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تصمیم جنجالی طارمی و رضاییان

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این هواداران هستند که به بازیکنان هویت می‌دهند.

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد طارمی و رضاییان با ریزه اسپور ترکیه به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: معتقدم اگر در پرسپولیس می‌ماندند بیشتر به نفعشان بود. این دو بازیکن توانایی بازی در باشگاه‌های خوب اروپایی را دارند و در این مورد عجولانه تصمیم گرفتند.

پنجعلی ادامه داد: به هر حال دل این دو بازیکن با پرسپولیس نبود. بازیکن باید عاشق تیمش باشد. طارمی و رضاییان تصمیم خودشان را گرفته بودند، بنابراین نمی‌توان به آنها خرده گرفت. برای این دو بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تصمیم عاقلانه‌ای گرفته باشند.

هواداران پرسپولیس به شدت از دست  طارمی و رضاییان عصبانی هستند، پنجعلی در واکنش به این موضوع گفت:  به هر حال این دو بازیکن باید دینشان را به پرسپولیس ادا می‌کردند. طارمی از شاهین بوشهر و رضاییان از راه‌آهن به پرسپولیس آمد. قبل از آمدنشان به پرسپولیس کسی آنها را نمی‌شناخت و این هواداران بودند که به آنها هویت دادند. می‌توانستند خیلی راحت و بدون حاشیه از پرسپولیس جدا شوند، اما بعضی کارهای این دو بازیکن موجب ناراحتی هواداران شد که حق هم دارند ناراحت شوند. سرمربی هم روی حرف این دو بازیکن حساب می‌کند. بازیکنی که حرف ماندن می‌زند و به باشگاه می‌رود نباید زیر حرفش بزند، این کار پسندیده‌ای نیست.

پنجعلی در پایان گفت: ما از بندهای قرارداد رضاییان با پرسپولیس خبر نداریم. اما اگر باشگاه حق فسخ یکطرفه را به او داده باشد باید فکر این رفتارها را هم می‌کرد. البته مسئولان پرسپولیس گفته‌اند این مسئله را پیگیری می‌کنند. در نهایت باید ببینیم کدام یک از طرفین راست می‌گویند.

 

کد خبر : ۳۸۵۵۸۲