خبرگزاری کار ایران

انتقاد هم‌تیمی جهانبخش از آلکمار بابت عدم انتقالش به تاتنهام

مهاجم آلکمار و بهترین گلزن فصل اخیر اردویژه هلند از اینکه این باشگاه هلندی مانع پیوستنش به جمع اسپرزها شده، انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه تاتنهام برای به خدمت گرفتن وینسنت یانسن، مهاجم 22 ساله AZ  آلکمار پیشنهاد 17 میلیون یورویی به این تیم هلندی داده، هرچند پیشنهاد اسپرزها از سوی آلکمار رد شده است. این مهاجم جوان که فصل گذشته با 27 گل زده در 34 بازی عنوان بهترین گلزن اردویژه هلند را از آن خود کرد، تمایل زیادی دارد تا فوتبالش را از فصل آینده در جمع سفیدپوشان وایت‌هارت‌لین دنبال کند.

یانسن در گفت‌و‌گو با روزنامه هلندی «تلگراف» گفت: من چیزی بیشتر از این نمی‌خواهم که همه جلوی در باشگاه با یکدیگر دست بدهند چون فصل خوبی را سپری کردم و زیر نظر فن‌دن بروم پیشرفت کردم. اتفاق خوبی خواهد بود اگر تاتنهام، AZ آلکمار همه راضی باشیم، اما آلکمار رویای انتقال من به تاتنهام را تا کنون نقش بر آب کرده و این فوق‌العاده ناراحتم کرده است.

هم‌تیمی علیرضا جهانبخش در ادامه اظهار داشت: اطمینان دارم که سران باشگاه AZ آلکمار با نمایندگان باشگاه تاتنهام صحبت خواهند کرد. اگر AZ این کار را نکند و توجهی به پیشنهاد تاتنهام نکند و آنها از اینجا بروند، این ضربه بدی به من وارد خواهد کرد. من انسانی نیستم که بخواهم بلافاصله وارد جنگ شوم، اما نمی‌دانم که به این موضوع چطور واکنش نشان خواهم داد. به هر حال مطمئنم که باشگاه آلکمار هم درک می‌کند که این انتقال می‌تواند به سود هر یک از طرفین باشد.

وی با بی‌منطق شمردن بالا بردن قیمتش توسط باشگاه AZ آلکمار اظهار داشت: AZ پیشنهاد 17 میلیون یورویی تاتنهام را نپذیرفته و رقمی بالاتر از این مدنظر دارد. باشگاه حتی رقم مدنظرش برای موافقت با جدایی من را اعلام نمی‌کند. به هر حال این وضعیت ناراحتم می‌کند چون مربوط به من می‌شود. به هر حال نباید فراموش کرد که من و هم‌تیمی‌هایم در کنار هم به موفقیت‌های فصل اخیر رسیدیم و باشگاه باید این را در نظر بگیرد. میزان رقمی هم که باشگاه آلکمار از تاتنهام درخواست کرده، مسخره است.

کد خبر : ۳۸۶۰۸۴