خبرگزاری کار ایران

تقابل جذاب بیل و رونالدو در نیمه نهایی یورو

رو در رویی بیل و رونالدو یکی از تقابل‌های جذاب یورو2016 است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قبل از شروع یورو 2016 کمتر کسی فکر می‌کرد ولز و پرتغال در مرحله نیمه نهایی به هم برسند. بیل و بازیکنان ماجراجوی ولز در گروهی که انگستان و روسیه حضور داشتند به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کردند. اولین حضور ولز در یورو با شگفتی‌های زیادی همراه بود؛ صعود یک تیم بریتانیایی بعد از 20 سال به نیمه نهایی یورو.  حذف تیم پر ستاره بلژیک کار بزرگی بود که شاگردان کلمن به خوبی از پس آن برآمدند. حالا اما باید شاهد یک تقابل جذاب در نیمه نهایی باشیم. ولز و پرتغال؛ بیل و رونالدو.

 

بیل

 

پرتغال. تیمی که در در طول 90 دقیقه هنوز بردی نداشته است. آنها در گروهی که ایسلند و مجارستان و اتریش حضور داشتند بدون کسب حتی یک برد به عنوان تیم سوم به مرحله حذفی رسیدند. در مرحله حذفی اما کار بزرگی انجام دادند و در یک تقابل 120 دقیقه‌ای توانستند کرواسی پرستاره را حذف کنند. آنها در مرحله یک هشتم در یک بازی نه چندان قابل قبول توانستند لهستان را در ضربات پنالتی شکت دهند و به نیمه نهایی برسند.

 

رونالدو

 

تقابل بیل و رونالدو قطعا یکی از جذاب‌ترین رویارویی‌های یورو2016 است؛ جایی که دو هم باشگاهی این بار باید رو در روی هم قرار بگیرند و برای شکست یکدیگر تلاش کنند. دو بازیکنی که مدتی شایعه شد در رئال رابطه‌ خوبی با هم ندارند. بیل و تیم ملی ولز تا همین جا کار بزرگی انجام داده‌اند. شکست پرتغال و رونالدو و رسیدن به فینال یورو آرزوی ولزی‌هاست که شاید بیل بتواند آن را برآورده کند.

 

کد خبر : ۳۸۶۳۵۳