خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: قراردادم با استقلال میلیاردی نیست/ امسال باید بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم

هافبک استقلال گفت: امیدوارم بتوانیم با تلاشی که خواهیم کرد و همچنین حمایت مدیریت باشگاه که همیشه پشت تیم بوده‌اند، پس از چند سال هواداران را خوشحال کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، امید ابراهیمی پس از ثبت قراردادش با باشگاه استقلال در هیئت فوتبال استان تهران گفت: مشکلی برای امضای قرارداد با استقلال نداشتم. خوشحالم به‌عنوان یک بازیکن عضو تیم استقلال هستم و افتخار می‌‌کنم که پیراهن این تیم بزرگ را برتن خواهم کرد. استقلال را از ته دل دوست دارم. 

«امسال تیم متفاوتی بسته شده است»، وی با بیان این جمله افزود: امیدوارم بتوانیم با تلاشی که خواهیم کرد و همچنین حمایت مدیریت باشگاه که همیشه پشت تیم بوده‌اند، پس از چند سال هواداران را خوشحال کنیم. هواداران استقلال در این چند سال اذیت شده‌اند و باید بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد قراردادهای میلیاردی برخی از بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: منِ بازیکن نمی‌توانم تصمیم گرفته یا صحبتی در این زمینه داشته باشم. مشخص است که چقدر گرفته‌ایم و اصلاً صحبت میلیاردی نیست. نمی‌توانم دروغ بگویم که پیشنهاد نداشتم. از طرفی سه چهار مدیرعامل هم با من صحبت کرده بودند، ولی تصمیم گرفته بودم که با باشگاه استقلال قراردادم را تمدید کنم.

ابراهیمی در واکنش به این پرسش که ظاهراً با تیم خواهانش به بن‌بست خورده بود و به‌همین دلیل قراردادش را با استقلال تمدید کرد، گفت: بن‌بستی در کار نبود. خودم لحظه آخر تصمیم گرفتم که در استقلال بازی کنم. علی منصوریان هم به‌تازگی به استقلال آمده و می‌خواستم به او کمک کنم. استقلال هم تیم بزرگی است و خوشحالم که در این تیم ماندم.

وی در مورد اینکه با رفتن سجاد شهباززاده ممکن است هواداران استقلال به مانند پرسپولیسی‌ها که به مهدی طارمی و رامین رضاییان بی‌احترامی کردند، به مهاجم استقلال نیز توهین کنند، گفت: هواداران ما احساسی تصمیم می‌گیرند. بازیکن با جان و دل تلاش کرده و زحمت کشیده است و نباید به او توهین کرد. سجاد پسر خوبی است و مطمئنم اگر روزی هم در استقلال نباشد، هواداران او را حمایت کرده و خرابش نمی‌کنند.

 

کد خبر : ۳۸۶۷۳۶