خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار استقلال خوزستان از زبان پورکیانی

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد جذب دو بازیکن برای این تیم توضیحاتی داد.

علی پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص شرایط این تیم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: شرایط باشگاه بسیار خوب است و تمرینات به صورت منظم پیگیری می‌شود تا با قدرت در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر شرکت کنیم. روز 18 تیرماه برای برگزاری اردو آماده سازی به تهران می‌آییم.

پورکیانی در مورد جذب بوعذار بازیکن نفت تهران گفت: این بازیکن اهل اهواز است و اگر بتوانیم او را جذب می‌کنیم. این به نظر باشگاه نفت بستگی دارد که آیا رضایت نامه او را صادر خواهد کرد یا خیر. بعد از جذب این دو بازیکن فکر نمی‌کنم بازیکن دیگری جذب کنیم.

او همچنین در مورد جذب دروازه‌بان برزیلی گفت: مربی دروازه‌بان‌های ما به خوبی عملکرد این بازیکن را بررسی کرده است و اگر مشکلی به وجود نیاید به احتمال 90 درصد تا روز جمعه به تیم ملحق می‌شود.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه بازیکنانشان چه زمانی قراردادشان را در هیات فوتبال ثبت می‌کنند، گفت: اکثر بازیکنان قرارداد چند ساله دارند و فقط  مهدی مومنی، پورقاز و طیبی را باید برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال ببریم که ظرف چند روز آینده این کار را انجام می‌دهیم. دروازه‌بان برزیلی هم بعد از اضافه شدن باید قراردادش را در هیات فوتبال ثبت کند.

 

کد خبر : ۳۸۶۸۱۲