خبرگزاری کار ایران

پس از شکست در کشتی انتخابی تیم ملی

هادی:‌ متأسفانه ظاهر و باطن خادم یکی نیست/ قرار نبود مسابقه انتخابی برگزار شود

آزادکار 125 کلیوگرم کشورمان از سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتقاد کرد.

پرویز هادی پس از شکست مقابل کمیل قاسمی در مسابقه انتخابی المپیک وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان اظهار داشت: اگر قرار بود انتخابی برگزار کنند، این مسابقه باید فروردین‌ماه برگزار می‌شد که کشتی‌گیران تمرین داشتند و خود را برای حضور در مسابقات آماده می‌کردند. آن موقع به ما اعلام کردند با قاسمی به تورنمنت می‌رویم و هرکسی بهترین نتیجه را گرفت، به المپیک می‌رود.

وی افزود: مهم این بود که ما در تورنمنت‌ها بهترین نتیجه را بگیریم و هر کسی بهترین نتیجه را گرفت، المپیکی شود، اما نمی‌دانم چرا به یک‌باره تصمیم تغییر کرد و مسابقه انتخابی برگزار کردند.

آزادکار 125 کیلوگرم کشورمان با انتقاد از رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: خادم متأسفانه به من گفته بود که فقط به تورنمنت ارمنستان بروم و قرار نبود با کمیل قاسمی مسابقه و رودررو داشته باشیم. بعد از اینکه از ارمنستان برگشتیم، با من تماس گرفتند و گفتند جلسه گذاشته‌ایم که باید 15 روز دیگر مسابقه انتخابی برگزار کنید.

هادی ادامه داد: وقتی پرسیدم که چرا چنین تصمیمی گرفته‌اند و چرا باید مسابقه انتخابی برگزار شود، گفتند که شورای فنی چنین تصمیمی گرفته است.

وی بار دیگر از سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون انتقاد کرد و گفت: متأسفانه ظاهر و باطن خادم یکی نیست و من از این ناراحتم. مردم فقط ظاهر را می‌بینند. به ما گفته بودند رودررو مصاف نمی‌دهیم، اما برای ما مسابقه انتخابی گذاشتند.

 

کد خبر : ۳۸۷۱۸۹