خبرگزاری کار ایران

لوو: شانس با تیم ما یار نبود/ بهتر از حریف بازی کردیم و بر بازی تسلط بیشتری داشتیم

سرمربی تیم ملی آلمان گفت:‌ ما بهتر از حریف بازی کردیم و بر بازی تسلط بیشتری داشتیم. معتقدم ما یک بازی کاملا مسلط در کلاس جهانی ارائه دادیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در چارچوب مرحله نیمه‌پایانی جام ملت‌های اروپا 2016 دو تیم مدعی آلمان و فرانسه برابر هم به میدان رفتند که در پایان خروس‌های میزبان با دو گل گریزمان از سد حریف خود گذشتند. بعد از پایان این بازی یواخیم لوو گفت:" به بازیکن تیمم خسته نباشید می‌گویم. ما بهتر از حریف بازی کردیم و بر بازی تسلط بیشتری داشتیم. معتقدم ما یک بازی کاملا مسلط در کلاس جهانی ارائه دادیم. فرانسوی‌ها ترسیده بودند که ما اینقدر سوار بازی بودیم. اما گل نزدیم و همه بازیکنانم شدیدا ناراحتند. ما چند بازیکن مصدوم داشتیم؛ خدیرا و گومز، هوملس هم محروم بود. پر کردن جای این بازیکنان دشوار است.

امروز شانس با تیم ما یار نبود. من نمی‌توانم هیچکس را سرزنش کنم. تفسیر این شرایط واقعا دشوار است، یک شرایط ناامیدکننده پر از بدشانسی. وقتی که بازیکنی مثل بواتنگ با آن وضعیت مصدوم شده و چاره‌ای ندارد جز اینکه از زمین بیرون برود، برای کل تیم بد می‌شود."

او همچنین در مورد دیدار نهایی گفت:" فکر می کنم فرانسه پیروز خواهد شد. پرتغال تا به حال من را راضی نکرده است. فرانسه تیم خیلی خوبی است؛ هرچند امروز ما بهتر بودیم."

 

کد خبر : ۳۸۸۰۵۰