خبرگزاری کار ایران

سرپرست سپاهان در گفت‌وگو با ایلنا:

حاج‌صفی به ما گفته در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کند/ سپاهان در این فصل هم جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود

اعتقاد دارم سپاهان در این فصل هم جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود و هواداران خواهند دید که این تیم نتایج بد فصل پیش را جبران خواهد کرد.

مهدی اخوان، سرپرست تیم سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی این تیم گفت: خوشبختانه شرایط تیم در حال حاضر خیلی خوب است و تمرینات تیم بسیار بانشاط برگزار می‌شود. بازیکنان هم همه انگیزه زیادی در تمرینات دارند. به شکلی که هوادارانی که برای تماشای تمرین تیم می‌آیند از دیدن عملکرد بازیکنان لذت می‌برند و این نکته بسیار امیدوار کننده‌ای برای همه ما است. با توجه به شرایطی که در تیم وجود دارد امیدواریم که روزهای خوبی را در فصل پیش رو سپری کنیم.

او همچنین راجع به تغییر چهره تیم سپاهان و حضور بازیکنان کمتر شناخته شده در این تیم برای فصل جدید اظهار داشت: در چند سال اخیر همه عادت کرده بودند که سپاهان را با حضور ستاره‌ها و بازیکنان شناخته شده در لیگ ببیند، اما این فصل با توجه به برنامه آقای ویسی و رفتن برخی از بازیکنان باتجربه تیم، باشگاه اقدام به جوانگرایی کرد و به همین دلیل چهره سپاهان نسبت به گذشته تغییر کرده است.

او ادامه داد: البته این جوانگرایی به این معنی نیست که سپاهان مثل گذشته مدعی نیست، بلکه من اعتقاد دارم سپاهان در این فصل هم جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود و هواداران خواهند دید که این تیم نتایج بد فصل پیش را جبران خواهد کرد.

اخوان در پایان راجع به وضعیت احسان حاج‌صفی و احتمال پیوستن او به جمع شاگردان ویسی در سپاهان گفت: همه می‌دانند که حاج‌صفی یک سپاهانی است و خودش هم همیشه این را گفته است. تا جایی که می‌دانم او قصد دارد در اروپا فوتبالش را ادامه بدهد، اما خودش به ما گفته است اگر به ایران بیایم فقط و فقط برای سپاهان بازی می‌کنم. سپاهان خانه اوست و ما هم منتظر هستیم تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرد.

 

کد خبر : ۳۸۸۳۰۱