خبرگزاری کار ایران

یارگیری تراکتورسازی بهانه‌جویی را از قلعه‌نویی گرفت

دومین وعده امیر محقق می‌شود؟

سرمربی تراکتورسازی تبریز در تازه‌ترین صحبت‌های خود گفته است تیم فعلی تراکتور بهانه‌ای برای قهرمان نشدن در لیگ ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی تبریز، برای دومین بار در چند سال اخیر، با صحبت‌هایی که در مورد شرایط تیمش مطرح کرده است، بار سنگینی از توقع و مسئولیت را روی دوش خود گذاشته است.

بار اول بعد از اولین شکست استقلال در دربی تهران با هدایت امیر قلعه‌نویی بود که او در کنفرانس خبری، در شرایطی که وضعیت نابسامان استقلال و مشکلات متعدد این تیم به وضوح قابل رویت بود، با قاطعیت حرف از قهرمانی تیم خود در انتهای فصل زد. اتفاقی که در پایان فصل نه تنها رخ نداد، بلکه استقلال قلعه‌نویی لیگ را در هفته آخر با شکست دوباره در دربی به پایان رساند تا دوران سومین دوره حضور قلعه‌نویی در آبی‌پوشان پایتخت با تلخ‌ترین حالت ممکن به پایان برسد.

البته او بعد از اینکه برای سومین بار هدایت استقلال را به فرد دیگری واگذار کرد، بارها در مصاحبه‌های خود از نبود شرایط مناسب در باشگاه استقلال برای موفقیت تیم خود حرف زد و مشکلات مالی و عدم تامین خواسته‌های خود را دلیل اصلی ناکامی تیمش در سومین دوره حضور خود در استقلال قلمداد کرد تا به نحوی ناکامی خود در استقلال را توجیح کرده باشد.

حالا اما با گذشت دو سال از آن زمان، قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم محبوب و پرطرفدار تراکتورسازی تبریز، بعد از سپری کردن یک نیم فصل تقریباً موفق در این تیم، در صحبت‌هایی اعتراف کرده است برای موفق نشدن تیم فعلی تراکتور در فصل پیش رو، بهانه‌ای ندارد. ادعایی که شباهت زیادی به حرف‌های او در بعد از دربی دو سال قبل دارد و نتیجه آن چیزی جز بالاتر رفتن سطح توقع هواداران متعصب تراکتور نخواهد بود.

نکته جالب اما اینجاست که مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نیز که در فصل نقل‌وانتقالات، تمامی خواسته‌های سرمربی این تیم را در زمینه جذب بازیکن برآورده کرده است، به صراحت از توقع خود برای کسب دوگانه از سوی تیم فعلی تراکتور حرف زده است و این توقع را دارد تا تراکتور قلعه‌نویی که بدون شک پرمهره‌ترین تیم تاریخ این باشگاه است، در انتهای فصل در هر دوجام فوتبال ایران قهرمان شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که در انتهای فصل پیش روی لیگ برتر، تراکتورسازی 96-95 که چشم‌های زیادی را به خود خیره کرده است، می‌تواند با هدایت قلعه‌نویی قهرمان لیگ شود یا باز هم هواداران این تیم شاهد ناکامی تیم خود در راه رسیدن به قهرمانی خواهند بود. اتفاقی که با صحبت‌های این روزهای سرمربی سرخپوشان تبریزی، قطعاً برای طرفداران تراکتور به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود.

 

کد خبر : ۳۸۸۳۸۹