خبرگزاری کار ایران

لژیونرها باید دنبال کیفیت باشند نه پول!

خداداد عزیزی: قدمت کفش ملی به ورزش ایران در المپیک اعتبار می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۵۲۱

به عنوان یک ورزشکار ملی از همه ارگان‌ها، شرکت‌ها و نهادها چه دولتی و چه غیردولتی می‌خواهم که با سرمایه‌گذاری در ورزش به جوان‌های مملکت سر و سامانی دهند، چرا که با ورزش مانع ورود قشر جوان به بزهکاری و اعتیاد و اینگونه مسائل می‌شوند.

خداداد عزیزی، مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان که با گل استثنایی خود در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 1998 فرانسه مقابل استرالیا خاطراتی به یادماندنی در اذهان مردم ایران به جای گذاشت و به حماسه‌ساز ملبورن ملقب شد چهره‌ای ماندگار در ورزش ایران دارد.

او که خود از مربیان و مدیران تیم ریشه‌دار ابومسلم مشهد بود در خصوص نقش اسپانسرها و برندهای معتبر در پیشبرد ورزش کشور گفت: بی‌شک اگر بخش خصوصی در ورزش ورود نکند با توجه به هزینه‌های هنگفت نمی‌توان در ورزش حرفه‌ای کار را پیش برد.

وی افزود: شنیدم که کفش ملی به عنوان یک برند قدیمی و نام آشنا اسپانسر و حامی مالی ورزش کشورمان در المپیک ریودوژانیرو معرفی شده است و از این بابت خوشحال شدم.

خداداد اظهار داشت: همه و به خصوص نسل‌های قبلی از این برند خاطرات زیادی دارند و بی‌شک حمایت این سازمان از ورزش در مسابقات معظم و بزرگی مثل المپیک هم این شرکت را به جهانیان معرفی خواهد کرد و هم ورزش کشور از حمایت آنها منفعت خواهد برد.

وی تصریح کرد: به عنوان یک ورزشکار ملی از همه ارگان‌ها، شرکت‌ها و نهادها چه دولتی و چه غیردولتی می‌خواهم که با سرمایه‌گذاری در ورزش به جوان‌های مملکت سر و سامانی دهند، چرا که با ورزش مانع ورود قشر جوان به بزهکاری و اعتیاد و اینگونه مسائل می‌شوند.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شرایط فعلی لژیونرهای ایرانی گفت: چند بازیکن جوان مثل علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، کریم انصاری‌فر، میلاد محمدی و سعید عزت‌اللهی نسبتا شرایط خوبی در تیم‌های خود دارند ولی بقیه در لیگ‌های قطر و ترکیه به دنبال پول هستند نه آینده.

او تصریح کرد: متاسفانه بازیکنان فعلی ما بیشتر دنبال پول هستند تا کیفیت و این باعث می‌شود که با اولین پیشنهاد به فکر لژیونر شدن بیفتند. خداداد گفت: پیشتر ما در بوندس‌لیگا نمایندگان زیادی داشتیم و خیلی از آنها در تیم‌های خود بازیکنان ثابت و تاثیرگذار بودند ولی افت کیفیت فوتبالیست‌های ما باعث شده که دیگر لیگ منظم و پراعتبار آلمان به سراغ بازیکنان ما نیاید و این برای اعتبار فوتبال ایران معضل بزرگی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز