خبرگزاری کار ایران

تاکید وزیر ورزش بر حمایت و همراهی همه بخش‌ها با کاروان‌های اعزامی به المپیک

وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از روند آماده‌سازی کاروان‌های ایران برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه روحیه بالایی در قهرمانان ایران وجود دارد و امیدوار به کسب نتایج درخشان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نود و نهمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست محمود گودرزی تشکیل شد.

وی با ابراز رضای از روند آماده‌سازی کاروان‌های ایران برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه روحیه بالایی در قهرمانان ایران وجود دارد و امیدوار به کسب نتایج درخشان هستیم.

گودرزی عنوان کرد: 61 سهمیه برای المپیک کسب شده و 102 سهمیه هم برای پارالمپیک داریم و هدف تمامی بخش‌های مدیریتی در ستاد و استان  تا زمان آغاز بازی‌ها در حین مسابقات کاروان‌های ایران در ریو حمایت و همراهی و تامین نیازهای اردوها و قهرمانان است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: معاونین مانند گذشته مرتباً بازدیدهای خود را از اردوها و تمرینات تیم های المپیکی ادامه و روسای فدراسیون‌ها با اطلاع‌رسانی و حضور به موقع در رسانه‌ها مردم را در جریان روند کار قرار بدهند.

گودرزی در بخش دیگری از نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان از تصویب لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش در دولت تدبیر وامید یاد کرد و گفت: از جمله اقدمات موثر و راهبردی ورزش کشور ایجاد و حرکت این سازمان خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این لایحه بعد از تصویب در دولت به در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی بررسی شده، سپس به صحن مجلس ارائه می‌شود و اگر رأی بیاورد، به شورای نگهبان و سپس به عنوان قانون به دولت  ابلاغ می‌شود و امیدوارم تا پایان دولت یازدهم شاهد تصویب تمام مراحل آن باشیم.

 

کد خبر : ۳۸۸۵۵۶