خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم مثل المپیک لندن افتخار آفرینی کنیم

سوریان: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم

حمید سوریان می‌گوید: همه نفرات جزو باتجربه‌ها هستند و ۹۰ درصد تیم تجربه مسابقات جهانی و المپیک را در کارنامه خود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حمید سوریان در حاشیه تمرینات امروز تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص آخرین شرایطش گفت: حدود 10 ماه است که در اردوها حضور داریم و فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده‌ایم و اکنون تنها 30 روز فرصت داریم تا به شرایط آرمانی نزدیک شویم.

وی افزود: خداراشکر فرنگی‌کاران آسیب‌دیدگی خاصی ندارند و شرایط تا 30 روز آینده ایده‌آل می‌شود تا بتوانیم مبارزات خوبی را در المپیک ریو به نمایش بگذاریم.  همه نفرات جزو باتجربه‌ها هستند و 90 درصد تیم تجربه مسابقات جهانی و المپیک را در کارنامه خود دارند و همه ما هم‌ قسم و متعهد شده‌ایم تا انتظاراتی که مردم دارند را برآورده کنیم و بتوانیم مثل المپیک لندن باز هم افتخارآفرین باشیم.

دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک خاطرنشان کرد: شرایط ایده‌آل است ولی همیشه سختی کار وجود دارد. درگیر کسب سهمیه المپیک بودم و به همین دلیل روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و وزن‌کم کردن‌های زیاد به خاطر کسب سهمیه المپیک کمی من را از شرایط ایده‌آل به دور کرد اما اکنون در این 30 روز باقی‌مانده باید به همان شرایط ایده‌آل گذشته برسم.

سوریان در ارتباط با خستگی‌اش در پایان تمرینات امروز کشتی فرنگی عنوان کرد: خستگی در چنین تمرینات پرفشاری طبیعی است و در نهایت پایان این روزهای سخت فرا خواهد رسید. محبتی که مردم به من دارند را فراموش نمی‌کنم و معتقدم انتظار مردم از من به حق است. امیدوارم اتفاقات خوب باز هم برای کشتی فرنگی رخ دهد و 6 نماینده ایران بتوانند باز هم افتخارآفرین باشند. ما به جز کشتی فرنگی در وزنه‌برداری و تکواندو نیز شانس کسب مدال داریم و حتی‌ دوومیدانی‌کاران خوبی نیز در کاروان ایران حضور دارند و قول می‌دهیم که کل کاروان با تلاشی که دارند بار دیگر پرچم ایران را به اهتزاز درآورند.

 

کد خبر : ۳۸۸۷۹۲