خبرگزاری کار ایران

با حضور فرهاد کاظمی خیال ما راحت است

عباسی: کسب رتبه تک رقمی هدف اصلی مشهد در فصل جدید است

مالک باشگاه مشهد گفت: هدف ما برای فصل پیش رو کسب یک رتبه تک رقمی در لیگ است و امیدوارم در انتهای فصل به این خواسته خود نیز برسیم.

محمدرضا عباسی، مالک باشگاه مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی این تیم گفت: تیم که در حال حاضر در اردوی ترکیه حضور دارد و طبق گزارشاتی که به من داده‌اند تمرینات در شرایط بسیار خوبی برگزار می‌شود. البته من به دلیل مشغله کاری نتوانستم همراه تیم بروم، اما به صورت کامل در جریان شرایط تیم و بازیکنان هستم و باید بگویم خوشبختانه تیم در حال حاضر روزهای خوبی را سپری می‌کند و به بهترین نحو در حال آماده شدن برای فصل جدید لیگ برتر است.

او ادامه داد: با توجه به حضور فرهاد کاظمی به عنوان یک مربی باتجربه در راس کادرفنی، خیال ما از نظر آماده‌سازی و برنامه‌های تیم راحت است و به همین دلیل کمترین دغدغه ممکن را در این مورد داریم.

رئیس هیات مدیره تیم مشهد در خصوص تقویت این تیم برای فصل جدید لیگ برتر نیز گفت: بعد از تمدید قرارداد فرهاد کاظمی، طبق لیستی که او به ما داده بود برای جذب بازیکن اقدام کردیم و تاحدود زیادی هم در این بخش موفق بودیم و تقریباً توانستیم بیشتر نفرات مورد نظر سرمربی تیم را جذب کنیم. در حال حاضر با توجه به تغییراتی که در نقل‌وانتقالات داشتیم، تیم تجربه و جوانی را با هم در اختیار دارد و این نکته خیلی امیدوار کننده‌ای برای ما است.

عباسی در پایان راجع به هدف اصلی تیم مشهد در فصل جدید لیگ برتر گفت: فصل پیش اصلی‌ترین هدف ما باقی ماندن در لیگ بود که اگرچه خیلی سخت، ولی خوشبختانه به این هدف رسیدیم. اما هدف ما برای فصل پیش رو کسب یک رتبه تک رقمی در لیگ است و امیدوارم در انتهای فصل به این خواسته خود نیز برسیم.

 

کد خبر : ۳۸۹۱۲۷