خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

بند جنجالی در قرارداد رضاییان؛ جدایی در صورت عدم علاقه‌مندی

معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با رسانه‌ها از مفاد قرارداد رضاییان رونمایی کرده اما ظاهرا او یکی از بندهای اصلی قرارداد این بازیکن را ندیده و یا علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن آن نداشته.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس از صدور آی تی‌ سی رضاییان جلوگیری خواهد کرد. این خبری بود که امروز یکی از رسانه‌ها منتشر کرد و دست به دست چرخید. پرسپولیسی‌هایی که با وجود گذشت چند روز هنوز از رفتن رضاییان و نحوه جدایی او ناراحت هستند با این خبر امیدوار شدند تا شاید بتوانند انتقامی از بازیکن سابقشان بگیرند. با این حال پی‌گیری‌ها نشان داد که این اتفاقات شدنی نیست و فقط سیاست‌های باشگاه برای تاخیر در کار رضاییان و آرام کردن فضای رسانه‌ای و افکار عمومی است.

معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با رسانه‌ها از مفاد قرارداد رضاییان رونمایی کرده اما ظاهرا او یکی از بندهای اصلی قرارداد این بازیکن را ندیده و یا علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن آن نداشته. بندی که شاهکار مدیران باشگاه پرسپولیس در بستن قرارداد با بازیکن فصل گذشته راه‌آهن را به خوبی نشان می‌دهد. یکی از مسولان فدراسیون از بندی عجیب و غریب در قرارداد این بازیکن می‌گوید. بندی که مطمئنا برای مشخص شدن غیرحرفه‌ای بودن آن نیازی به تخصص نیست و هر فرد فوتبالی هم متوجه می‌شود این بند چقدر مبتدی است. «بازیکن در فصل دوم قراردادش به دلیل عدم علاقمندی می‌تواند از پرسپولیس جدا شود.»

همچنین بندی دیگر در قراردادش وجود دارد که « این بازیکن در صورت دریافت نکردن 40درصد از قراردادش می‌تواند در نیم فصل از جمع تیم جدا شود.»

این دو بند عجیب و غریب نشان می‌دهد که رضاییان حتی در نیم فصل هم می‌‌توانسته از پرسپولیس جدا شود و اگر این اتفاق نیفتاده به گفته خودش در حق این تیم لطف هم کرده است!

با مشخص شدن این نحوه قرارداد رضاییان کاملا مشخص است که هر گونه شکایت از سوی باشگاه پرسپولیس بدون نتیجه خواهد بود و فقط می‌تواند صدور آی تی سی این بازیکن را چند روز عقب بیندازد. از آنجایی که فسخ قرارداد قانونی بوده حتی جریمه مالی هم شامل حال او نخواهد شد.

 

 

 

کد خبر : ۳۸۹۱۵۱