خبرگزاری کار ایران

تمام تلاشم را می‌کنم که ملی‌پوش بمانم

طیبی: می‌خواهیم ثابت کنیم استقلال خوزستان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

مدافع ملی‌پوش استقلال خوزستان از شرایط این تیم برای فصل آینده و انگیزه‌های این تیم به گفت‌وگو نشست.

محمد طیبی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا از انگیزه‌های بازیکنان این تیم برای فصل آینده گفت: ما امسال بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و می‌خواهیم در فصل آینده هم ثابت کنیم که استقلال خوزستان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. خیلی‌ها می‌گویند استقلال خوزستان مقطعی نتیجه گرفت اما می‌خواهیم این حرف را نقض کنیم.

وی ادامه داد: من انگیزه بسیار زیادی برای فصل شانزدهم دارم. تمرینات سختی انجام می‌دهم. در حال حاضر نیز در تهران اردو زده‌ایم. یک بازی تدارکاتی با راه‌آهن انجام داده‌ایم. سه بازی دیگر نیز دربرنامه داریم که یکی از آنها تیم تراکتورسازی تبریز است.

طیبی در ادامه از شرایط تیم فوتبال استقلال خوزستان برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا گفت: با بازیکنان خوبی که گرفته‌ایم و با تمرینات پرفشاری که انجام می‌دهیم در تلاشیم که تیم بهتری نسبت به سال قبل بسازیم و قطعا نماینده شایسته‌ای در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

مدافع ملی‌پوش کشورمان در پایان از شرایط  تیم ملی فوتبال گفت: حدود یک ماه دیگر در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی بازی داریم و من تمام تلاشم را برای سربلندی تیم ملی کشورم می‌کنم. با تمام توان در حال تمرینات آمادهسازی هستم که در لیست بعدی کارلوس کی‌روش باشم و ملی‌پوش بمانم.

 

کد خبر : ۳۸۹۲۹۰