خبرگزاری کار ایران

روایت پرواز پر حادثه ماشین‌سازی از تفلیس به تهران/ مسافران فکر می‌کردند هواپیما در حال سقوط است

هواپیمای حامل کاروان ماشین‌سازی در پرواز دو ساعته خود بدترین خاطرات هوایی خود را تجربه کرده و ترس و وحشت مسافران این هواپیما را تا لحظه پیاده‌شدن رها نکرد .

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ماشین سازی تبریز که صبح جمعه هفته گذشته راهی تفلیس گرجستان شده بودند بعد از برپایی اردو و سه دیدار تدارکاتی ، دیشب کار خود را در گرجستان پایان داده و با پرواز 21:30 به وقت محلی تفلیس طی پروازی گرجستان را به مقصد تهران ترک کردند .

هواپیمای حامل کاروان ماشین‌سازی در پرواز دو ساعته خود بدترین خاطرات هوایی خود را تجربه کرده و ترس و وحشت مسافران این هواپیما را تا لحظه پیاده‌شدن رها نکرد.

یکی از اعضای کاروان ماشین سازی در مورد پرواز خود از تفلیس به تهران گفت: «در میانه‌های پرواز، هواپیما تکان‌های عجیبی می‌خورد که بچه‌ها ابتدا آن را شوخی گرفته و فکر می‌کردند که چاله‌های هوایی است اما در ادامه تکان‌های عجیبی ترس و وحشت را در بین مسافران ایجاد کرد. در لحظه فرود هواپیما ترس و وحشت به بیشترین حد خود رسید و همه مرگ را مقابل چشمانشان دیدند. بعد از اینکه از طرف هواپیما اعلام شد که خود را برای فرود در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آماده کنیم کم کم با صدا و تکان‌های عجیبی مواجه شدیم تا اینکه درست در زمانی که کاملا مشخص بود هواپیما رو به پایین بوده و در حال فرود است با چرخش یک دور کامل هواپیما مواجه شدیم و حتی شدت ضربه آنقدر بود که احساس کردیم هواپیما در حال سقوط است و بالای هواپیما به زمین می خورد ولی بعد از اینکه یک دور کامل به دور خود چرخیدیم دوباره با حالت عادی برگشتیم و دقایقی بعد به زمین نشستیم.

ماشین سازان بعد از یک پرواز پر از ترس و وحشت شب را در هتلی در نزدیکی فرودگاه بین‌الملی اسکان یافت و با پرواز ساعت 14:30 تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.

 

کد خبر : ۳۸۹۵۳۴