خبرگزاری کار ایران

توجیه سجادی چقدر به واقعیت نزدیک است؟

بی‌اعتنایی به کشتی آزاد و سپس عذر بدتر از گناه!

بی اعتنایی وزیر ورزش نسبت به تیم ملی کشتی ازاد علاقه‌مندان به این رشته پر مدال را در آستانه المپیک نگران کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نصرالله سجادی، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، در نشست خبری که امروز سه‌شنبه برگزار شد در جواب به سوال خبرنگاری، مبنی به اینکه چرا وزیر ورزش برای سرکشی با ملی‌پوشان تیم ملی کشتی فرنگی به خانه کشتی می‌رود ولی با بی توجهی نسبت به تیم ملی کشتی آزاد برخورد می‌کند، گفت: اینطور نیست، شاید روزی که وزیر ورزش به تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی رفته تیم ملی کشتی آزاد اصلا تمرین نداشته است.

این در حالی است که طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایلنا در روز سرکشی وزیر ورزش از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، کشتی‌گیران آزادکار هم تمرین داشتند. ولی وزیر ورزش علاقه‌ای به سرکشی از اردوی تیم ملی کشتی آزاد نداشته است. هر چند امیر توکلیان، مربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با ایلنا می‌گوید: «تا جایی که به خاطر دارم تیم ما در روزی که وزیر برای سرکشی به خانه کشتی آمد تمرینی نداشت.» با این حال دیگر مسئولان تیم کشتی آزاد ادعا می‌کنند که تیم کشتی آزاد در همان روز تمرین داشته است.

پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جام‌جهانی 2016 آمریکا نیز وزیر ورزش از رفتن به فرودگاه خودداری کرد و این موضوع علاقه‌مندان به کشتی را آزرد. علت چنین برخوردهایی از سوی وزیر ورزش با پرمدال‌ترین رشته ورزشی ایران در تاریخ رقابت‌های المپیک چیست؟ شاید بهتر است دکتر گودرزی خود در این باره توضیح دهد.

در همین حال مسئولان فدراسیون کشتی مدعی‌اند تیم ملی کشتی آزاد با تیم کامل به المپیک ریو اعزام خواهد شد و طبق نظر کارشناسان داخلی و خارجی، این تیم ملی می‌تواند پرمدال‌ترین تیم ملی کشتی آزاد در المپیک باشد.

با همه اینها امروز سجادی سعی کرده این بی اعتنایی را توجیه کند. آیا وزارت ورزش با فدراسیون کشتی مشکلی ندارد؟ آیا وزیر ورزش نامه‌هایی که رسول خادم برای رییس جمهوری نوشت را فراموش کرده است؟ 

 

کد خبر : ۳۸۹۵۵۷