خبرگزاری کار ایران

آقایان مصوبه خودشان را هم رد کردند!

انتقاد شدید امامی‌فر از مدیران باشگاه پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این عقیده است که انحلال تیم "ب" پرسپولیس توهین به هواداران این باشگاه است.

علیرضا امامی‌فر، پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس در مورد انحلال تیم "ب" به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: واقعیت این است که من با دعوت حسین عبدی، فقط به عنوان کارشناس در کنار این تیم بودم و هیچ مسئولیتی در قبال این تیم نداشتم. به همین دلیل هم نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم و آن کسانی که باید پاسخگو باشند مدیران باشگاه هستند.

او ادامه داد: تشکیل این تیم جزو مصوبات هیات مدیره باشگاه بود و حتی برای آن بودجه هم در نظر گرفته بودند. حالا اینکه چرا آقایان مصوبه خودشان را هم رد کرده‌اند چیزی است که باید در مورد آن پاسخ بدهند.

وی در پاسخ به اینکه آیا در آن زمان مدیران باشگاه مخالف تشکیل این تیم بودند یا خیر نیز اظهار داشت: تا وقتی که ما بودیم همه چیز خوب بود و حتی مدیران باشگاه خودشان بر روند کار نظارت داشتند. انحلال این تیم یعنی اینکه آقایان دو هزار نفر را سر کار گذاشتند و حالا هم باید در قبال این کار زشت پاسخگو باشند. اگر هم پاسخی نمی‌دهند از زرنگی آنهاست که می خواهند از دادن یک جواب قانع کننده طفره بروند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد سطح کیفی تیم "ب" این باشگاه نیز عنوان کرد: از نظر کیفی تیم خیلی خوبی بود. بعد از اینکه تست‌گیری تمام شد و ترکیب تیم مشخص شد، تنها با دو هفته تمرین در یک بازی دوستانه تیم ملی دانشجویان را شکست دادیم و به نظرم همین نشان می‌دهد که این تیم چه کیفیتی داشت. به هرحال متاسفانه با تصمیمی که گرفته شد این تیم منحل شده است و با این تصمیم زحماتی که برای تشکیل این تیم کشیده شده بود همه به باد رفت.

امامی‌فر در پایان گفت: این قضیه نه تنها توهین به ما، بلکه توهین به همه هواداران پرسپولیس بود و مدیران باشگاه باید در این خصوص پاسخگو باشند. نمی‌شود که کلی زمان و انرژی برای تشکیل یک تیم صرف شود و بعد در عرض چند دقیقه تصمیم به انحلال آن بگیرند. این اتفاق واقعاً توهین بزرگی برای ما بود.

 

کد خبر : ۳۸۹۵۹۲