خبرگزاری کار ایران

تلاش سازمان لیگ برای برگشت پرسپولیس به جام شهدا

کناره‌گیری پرسپولیس مشکلاتی را برای مسولان سازمان لیگ بوجود خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ با وجود این که برانکو در مصاحبه‌اش اعلام کرد که با توجه به تاریخ برگزاری جام شهدا و همچنین این که هنوز وضعیت حریفان این تیم در هفته‌های ابتدایی و تاریخ اولین بازی مشخص نیست در این رقابت‌ها شرکت نخواهد کرد اما سازمان لیگ به دنبال بازگرداندن این تیم است.

کناره‌گیری پرسپولیس مشکلاتی را برای مسولان سازمان لیگ بوجود خواهد آورد. این باز‌یها قرار است چها رورز دیگر آغاز شود و در این مدت سازمان لیگ نمی‌تواند تیمی را جایگزین پرسپولیس کند و همچنین ماشین‌سازی هم اعلام کرده در صورت انصراف پرسپولیس از این رقابت‌ها کناره‌گیری خواهد کرد.  همین مسائل باعث شده تا بعد از برگزاری قرعه‌کشی لیگ مسئولان این تیم در مذاکره با طاهری، پرسپولیس را به این رقابت برگردانند. به احتمال زیاد اگر بعد از قرعه ‌کشی مشخص شود که حریفان ابتدایی پرسپولیس در لیگ هیچ کدام از تیم‌های حاضر در جام شهدا نیستند شاید برانکو راضی شود که با تیم دومش در این بازی‌ها شرکت کند.

حضور پرسپولیس برای مسولان سازمان لیگ به خاطر اعتبار این تورنمنت اهمیت زیادی دارد و تمام تلاششان را خواهند کرد تا این جام با حضور پرسپولیس برگزار شود. 

 

کد خبر : ۳۸۹۶۲۱