خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: می‌خواهم قراردادم را ۱۰ ساله تمدید کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تا به حال تمرینات چنین پر فشاری را انجام نداده بود، گفت: می‌خواهم قراردادم را ۱۰ ساله با پرسپولیس تمدید کنم.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند در رابطه با برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس در کشور اوکراین گفت: تمرینات پرفشاری را در روزهای اخیر سپری کردیم. می‌شود گفت که از وقتی که به اوکراین آمدیم، چهار یا پنج ساعت استراحت نداشتیم.ما سخت کار می‌کنیم تا سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به فشار تمرینات در این اردو افزود: تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتیم. در سال‌های اخیر که من در نفت بودم، مربی دروازه‌بان‌های خوبی داشتیم.اما هیچ گاه فشار به این اندازه نبود. زیرا ما به تیم ملی می‌رفتیم. اما فشار تمرینات خیلی زیاد است  و من تا به حال چنین تمرینات پر فشاری را در سطح باشگاهی انجام نداده بودم. تمرینات ایگور پانادیچ خوب و به روز است و امیدوارم که بتوانیم با شروع لیگ به آمادگی کامل برسیم.

دروازهبان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تا به حال دروازه‌بان‌های بزرگی زیادی داشته است. من پیش از این در مصاحبه‌هایم گفته بودم که خانه عابدزاده را به مدت دو سال اجاره کردم. من باید به خوبی از این خانه محافظت کنم و جواب اعتماد هواداران را بدهم.

وی اضافه کرد: امیدوارم قراردادم با پرسپولیس ۱۰ ساله باشد. من تلاش می‌کنم تا از خانه‌ای که به من سپرده شده به نحوی مراقبت کنم که صاحب خانه از من راضی باشد و ده سال دیگر قراردادم را تمدید کنم.

 

کد خبر : ۳۸۹۷۳۳