خبرگزاری کار ایران

احمدزاده: در عمرم تمریناتی به سنگینی اردوی اوکراین انجام نداده‌ام

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اردوی اوکراین تمرینات سنگینی انجام دادیم و در عمرم تمرین به این سنگینی پشت سر نگذاشته بودم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، فرشاد احمدزاده در خصوص  اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در اوکراین گفت: خدا را شکر که اردویی خوبی داشتیم و دئو هفته به صورت پر فشار در اوکریان تمرین کردیم قطعا در این اردو بچه‌های تیم به آمادگی خوبی خواهند رسید و امیدوارم دو روز باقی مانده هم به خوبی انجام شود و به تهران برگردیم.

وی ادامه داد واقعا تمرینات پر فشاری را اینجا سپری کردیم می‌توانم بگویم در عمرم تمرینات به این سنگینی ندیده بودم اما با این تمرینات هم سرحال شدیم و قطعا با قدرت خوبی لیگ را شروع خواهیم کرد.

احمدزاده تصریح کرد: به دلیل فشار تمرینات و بدنسازی که انجام دادیم شاید یکی دو هفته لیگ سنگین باشیم اما با ادامه بازی‌ها قطعا به وضعیت ایده‌ال خواهیم رسید.

وی همچنین درباره بازی‌های دوستانه پرسپولیس نیز اظهار داشت: به هر جال در همه جای دنیا بازی‌های دوستانه برای این انجام می‌شود تا مربی بازیکنان جدیدش را بشناسد. من هم فکر می‌کنم برانکو به شناخت خوبی از بازیکنان جدید رسیده و در کل اردوی خوبی داشتیم.

 

کد خبر : ۳۸۹۷۷۲