خبرگزاری کار ایران

تاج: از بیان حرف‌های نادرست دست بردارید و فضای فوتبال را آرام کنید

تاج با انتقاد از برخی حاشیه‌سازی‌ها گفت: حرف‌هایی که گاهی اوقات مطرح می‌شود درست نیست. لطفاً از این مسائل دست بردارید و فضای فوتبال را آرام کنید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهدی تاج در حاشیه مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: قرعه‌کشی به خوبی برگزار و برنامه دیدارهای تیم‌ها مشخص شد. مردم این مراسم را دیدند و فکر می‌کنم لذت بردند. این کار خوبی است که سازمان لیگ در پیش گرفته و نباید از آن عقب‌نشینی کند. سازمان لیگ باید زمینه را فراهم کند تا مراسم قرعه‌کشی هر سال بهتر از گذشته برگزار شود.

وی افزود: مراسم خوبی بود. زمانی قرعه‌کشی لیگ در لیوان انجام می‌شد، اما الان شرایط بهتر شده و از قرعه‌کشی راضی هستیم. امیدوارم هر سال این مراسم بهتر برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص غیبت تعدادی از چهره‌های فوتبالی در مراسم قرعه‌کشی لیگ شانزدهم گفت: ما علاوه بر کسانی که در سالن حضور داشتند، عده‌ای دیگر را نیز دعوت کرده بودیم که نیامدند.

تاج با انتقاد از برخی حاشیه‌سازی‌ها گفت: حرف‌هایی که گاهی اوقات مطرح می‌شود درست نیست. لطفاً از این مسائل دست بردارید و فضای فوتبال را آرام کنید. من امروز به اردوی تیم کشتی رفتم و با چهره‌های مختلف حرف زدم. در ادامه در کمپ تیم‌های ملی حضور پیدا کردم. آنجا از من در خصوص پرواز چارتر سؤال شد، که من دیدم صحبت دیگری مطرح شده است.

وی در خصوص موضوع فساد در فوتبال عنوان کرد: از آقای جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران تشکر می‌کنم. اگر فساد وجود داشته باشد و او دستور بدهد، موضوع پیگیری می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ما به‌دنبال انتصاب سخنگو برای فدراسیون فوتبال هستیم، اما تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد خودم صحبت می‌کنم. ضمن این که جام شهدا را نیز با قدرت برگزار می‌کنیم.

 

کد خبر : ۳۸۹۸۳۰