خبرگزاری کار ایران

توفیقی: با مظلومی به توافق می‌رسیم/ امیدواریم هدیه‌ای خوبی در دربی به هواداران بدهیم

توفیقی درباره طلب پرویز مظلومی گفت: مظلومی جزو سرمایه‌های استقلال است و به‌طور حتم با او به توافق می‌رسیم.

به گزارش ایلنا، پندار توفیقی در خصوص برگزاری دربی 83 در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان استقلال در اردوی ارمنستان در حال آماده شدن برای فصل آینده هستند. در رابطه با دربی هم باید بگویم که امیدواریم هدیه‌ای خوبی در دربی به هواداران بدهیم.

وی در مورد کُری‌خوانی برخی از تیم‌ها عنوان کرد: ما در زمین حرف‌مان را می‌زنیم و اهل کُری‌خوانی نیستیم.

دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره روند نقل‌وانتقالات استقلال و جذب احسان حاج‌صفی گفت: از علیرضا منصوریان می‌توانید بپرسید که روند نقل‌وانتقالات در چه حدی بوده است. وضعیت حاج‌صفی به لیگ‌های اروپایی باز می‌گردد. اگر این بازیکن به استقلال نیاید، یک بازیکن خوب به تیم اضافه خواهد شد.

توفیقی در خصوص وضعیت سجاد شهباززاده گفت: اگر این بازیکن خواهان جدایی از استقلال است، باید مبلغی را برای دریافت رضایت‌‌نامه‌اش به باشگاه استقلال بدهد. ما پیشنهادمان را به صورت رسمی به تیم آلانیای ترکیه‌ای داده‌ایم، اما پاسخی رسمی از سوی تیم ترکیه‌ای داده نشده است.

وی در واکنش به اظهارات علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه پرسپولیس و استقلال خودشان وارد حاشیه می‌شوند، تصریح کرد: این سؤال را باید با خود منصوریان در میان بگذارید، اما بهتر است به این مسائل ورود نکنید!

دبیر هیئت مدیره استقلال در خصوص اظهارات فرزاد مجیدی گفت: فرصت نکرده‌ام که صحبت‌های او را بخوانم. ما بیشتر دنبال کار کردن هستیم.

توفیقی درباره طلب پرویز مظلومی گفت: مظلومی جزو سرمایه‌های استقلال است و به‌طور حتم با او به توافق می‌رسیم.

 

کد خبر : ۳۸۹۸۳۶