خبرگزاری کار ایران

پیکان قرعه خوبی دارد

شیری: امیدوارم به تیم ملی برسم

بازیکن تیم فوتبال پیکان معتقد است پیکان قرعه خوبی در لیگ شانزدهم دارد.

مهدی شیری، هافبک تیم فوتبال پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: به نظر من قرعه خوبی به ما افتاده است. چند هفته ابتدایی لیگ با تیم‌های بسیار خوبی بازی داریم. با تیم‌هایی مثل گسترش‌فولاد و استقلال بازی داریم که کار سختی است اما هفته‌های بعد کار راحت‌تری داریم. البته هیچ تیمی در لیگ برتر آسان نیست و تیم بد نداریم. انشالله بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

شیری در ادامه درباره شرایط تیم پیکان اینطور گفت: ترکیب تیم پیکان تلفیقی از جوانان و بازیکنان با تجربه است که می‌توانند در طول فصل به کمک تیم پیکان بیایند. اردوی یک هفته‌ای که داشتیم بسیار به شرایط بدنی و روحی بازیکنان کمک کرد. تمرینات پرفشار و منظمی داریم و معتقدم تیم پیکان می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. جمعه هم برنامه سفر زیارتی به مشهد مقدس داریم که احتمالا در مشهد نیز تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم. دوشنبه هفته آینده، یک بازی تدارکاتی نیز انجام دهیم.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت، در پایان به اولین تجربه کار با مجید جلالی اشاره کرد و گفت: از اینکه تجربه کار با مجید جلالی را کسب می‌کنم خوشحالم. او از نظر علمی و فنی در سطح خوبی قرار دارد. امیدوارم که زیر نظر او بتوانم به لباس تیم ملی هم برسم.

کد خبر : ۳۸۹۸۸۱