خبرگزاری کار ایران

مناف هاشمی: تا پیش از المپیک در دو مرحله دیگر به فدراسیون‌ها بودجه تزریق می‌کنیم

معاونت مالی و اداری وزارت ورزش و جوانان گفت: از ابتدای سال تا امروز 3 مرحله پرداخت بودجه به فدراسیون های المپیکی داشته ایم و دو مرحله دیگر ظرف امروز و هفته آینده خواهیم داشت تا المپیکی ها دغدغه ای نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مناف هاشمی معاونت مالی و اداری وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در مراسم صندلی گذاری طبقه دوم استادیوم آزادی حضور یافت و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

هاشمی در حاشیه این بازدید گفت: امروز برای بازدید از تمرینات تیم ملی دوچرخه سواری و قایقرانی در مجموعه ورزشی آزادی حضور پیدا کردیم تا از وضعیت المپیکی های این دو رشته اطلاع پیدا کنیم. خوشبختانه از لحاظ فنی و در دو حوزه قدرتی و سرعتی شرایط ورزشکاران این دو رشته خیلی خوب بود و شرایط مناسبی داشتند. همچنین با روسای این دو فدراسیون صحبت کردیم و در جریان شرایط قرار گرفتیم تا دغدغه های آنها در حوزه فنی و مالی را رفع کنیم.

هاشمی  همچنین درباره حضور در ورزشگاه آزادی نیز گفت: در جریان این بازدید مطلع شدیم که عملیات صندلی گذاری در طبقه دوم ورزشگاه آزادی در حال انجام است از همین رو به این استادیوم آمدیم تا از نزدیک در جریان کار قرار بگیریم. انشاالله با برنامه ریزی شرکت توسعه و نگهداری، صندلی گذاری طبقه دوم تا 20 مرداد به اتمام خواهد رسید تا ورزشگاه مهیای میزبانی در رقابت های لیگ و مقدماتی جام جهانی باشد.

وی درباره پرداخت بودجه به فدراسیون های المپیکی نیز گفت: از ابتدای سال تا امروز 3 مرحله پرداخت بودجه به فدراسیون های المپیکی داشته ایم و دو مرحله دیگر ظرف امروز و هفته آینده خواهیم داشت تا المپیکی ها دغدغه ای نداشته باشند.

 

کد خبر : ۳۸۹۹۳۶