خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس جویبار در گفت‌وگو با ایلنا:

با اهرم سیاست مسیر کشتی ایران را تغییر ندهید

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۹۸۹

رضیان می‌گوید: نامه ما تنها در حمایت از کمیل قاسمی نبود و در آن بر استقلال فدراسیون کشتی هم تاکید شده است.

عبدالله رضیان، نماینده شهرستان جویبار در مجلس شورای اسلامی در مورد نامه نمایندگان استان‌های شمالی کشور خطاب به وزیر ورزش در حمایت از کمیل قاسمی کشتی‌گیر وزن  125- کیلوگرم تیم ملی ایران به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: این نامه واکنشی بود به فعالیت‌های خارج از عرف برخی از نمایندگان آذربایجان شرقی، که در آن تاکید کرده‌ایم که به قانون فرآیند انتخابی تیم ملی احترام بگذارند. از وزیر ورزش هم خواستیم تا در برابر انتقادات بیپایه و اساس و همچنین درخواست‌های غیر منطقی ایستادگی کند و از حق مسلم کمیل قاسمی صیانت نماید.

او ادامه می‌دهد: در صحبتی که با نمایندگان آذربایجان شرقی داشتیم، تاکید کردیم که به فرآیند انتخابی تیم ملی که توسط مسئولان فدراسیون کشتی جهت اعزام نفرات به المپیک ریو برنامهریزی شده را به رسمیت بشناسند. فدراسیون کشتی مجموعه‌ای کاملا مستقل است و نباید با اهرم سیاستمداران مسیر راهش را تغییر دهد. این نامه‌ای که توسط نمایندگان شمال کشور نوشته شده است تنها در حمایت از کمیل قاسمی نبود بلکه به استقلال فدراسیون کشتی هم مربوط می‌شود.

رضیان نماینده شهرستان جویبار می‌گوید: کمیل قاسمی در چندین مرحله انتخابی که از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده بود توانست مجوز حضور در المپیک را کسب کند. همچنین سهمیه کسب شده در سنگین وزن توسط قاسمی برای تیم ملی به دست آمده است. نمایندگان مجلس باید در پیشرفت ورزش کشور فعال باشند نه اینکه در کار کادر فنی و شورای فنی کشتی آزاد دخالت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز