خبرگزاری کار ایران

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

بحران مصدومیت را گذرانده‌ام/ برای تکرار مدال طلای المپیک روی تخته می‌روم

کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری می‌گوید: بحران مصدومیت را گذرانده‌ام و تنها به مدال طلای المپیک فکر می‌کنم تا بتوانم دل مردم را شاد کنم.

بهداد سلیمی، وزنه‌بردار دسته فوق سنگین تیم ملی ایران در خصوص حضورش در مسابقات المپیک ریو به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: پس از گذراندن دوران سخت مصدومیت راهی المپیک می‌شوم. البته هنوز مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده است و همواره با مصدومیت تمرین می‌کنم ولی نسبت به آن بی‌توجه هستم. خوشبختانه از شرایط جسمی و روحی خوبی برخوردارم و امیدوارم همین روند تا المپیک ادامه داشته باشد.

او ادامه می‌دهد: مصدومیت برای همه ورزشکاران رخ می‌دهد و من به چشم بدشانسی به آن نگاه نمی‌کنم. همیشه سعی کردم با مصدومیت کنار بیایم تا شرایط برایم سخت‌تر نشود. بحران مصدومیت را گذرانده‌ام و تنها به مدال طلای المپیک فکر می‌کنم تا بتوانم دل مردم را شاد کنم.

سلیمی در خصوص وزنه‌بردارانی که در المپیک می‌توانند برای کسب مدال طلا با او رقابت کنند، خاطرنشان می‌کند: من وزنه خودم را می‌زنم و برای تکرار مدال المپیک روی تخته می‌روم. المپیک میدان بزرگی است و همه برای کسب بهترین نتیجه پا به این میدان می‌گذارند. نسبت به رقیبانم بی‌توجه نیستم اما در ورزش وزنه‌برداری نتیجه‌ای را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و باید به همه رقیبان به چشم مدعی اصلی نگاه کرد.

بهداد سلیمی در پایان راجع به آینده ورزشی خود بعد از المپیک ریو می‌گوید: هنوز چیزی مشخص نیست و تصمیمی نگرفته‌ام. روی کسب نتیجه در المپیک ریو متمرکز شده‌ام و تا رسیدن به دومین مدال طلای المپیک به چیزی فکر نمی‌کنم. بعد از پایان المپیک در مورد ادامه دادن یا کناره‌گیری از ورزش حرفه‌ای تصمیم‌گیری خواهم کرد.

 

کد خبر : ۳۹۰۲۹۴