خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان آسیا ــ چین تایپه

عطایی: ناکامی کره‌جنوبی نشان‌دهنده قابلیت بالای بازیکنان ایران است/ تیم متفاوتی را شکست دادیم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: تیم کره‌جنوبی برخلاف گذشته اصلاً نتوانست کار ترکیبی انجام بدهد و این نشان می‌دهد که بازیکنان ایران چقدر قابلیت و توانایی دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از پیروزی 3 بر صفر برابر کره‌جنوبی در پنجمین مسابقه تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی بود و مطمئن بودیم که کار سختی خواهیم داشت، چراکه آنها یکی از قدرت‌های سنتی والیبال آسیا هستند. کره جنوبی تا این مرحله بدون شکست بود و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در شرایط سخت والیبال را خیلی خوب بازی و برنامه‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کردند. هدف ما این بود که 2،3 بازیکن حریف را از جریان مسابقه خارج کنیم که واقعاً این اتفاق هم رخ داد و آنها به واسطه سبک بازی ما نتوانستند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان خاطرنشان کرد: سرویس‌های هدف‌دار، حرکات ترکیبی و دفاع خیلی خوب باعث شد که تیم سرعتی کره جنوبی را شکست بدهیم. این حریف برخلاف گذشته اصلاً نتوانست کار ترکیبی انجام دهد و این نشان می‌دهد که بازیکنان ایران چقدر قابلیت و توانایی دارند. در این بازی قدرت‌مان را خیلی خوب به نمایش گذاشتیم؛ هر چند که در بازی‌های گذشته هم پیروز شدیم، اما امروز تیمی متفاوت را شکست دادیم.

عطایی در خصوص شرایط میزبانی چین تایپه عنوان کرد: شرایط میزبانی تاکنون خیلی خوب بوده است، چراکه معمولاً میزبانی در این رده‌های سنی چندان مطلوب نیست، اما میزبانی چین تایپه خیلی خوب بود. سال 2011 با تیم نوجوانان به آرژانتین رفتم، اما شرایط اینگونه نبود.

وی درخصوص بازی‌های آینده تیم ملی گفت: احتمالاً فردا با قزاقستان بازی کنیم و تیم برنده راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد. ان‌شالله پس از پیروزی با برنده ژاپن و سریلانکا بازی خواهیم کرد که قطعاً تمام بازی‌ها سخت است.

 

کد خبر : ۳۹۰۳۳۴