خبرگزاری کار ایران

مهاجری: در لیگ شانزدهم پدیده‌ای متفاوت را خواهید دید

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در بازی‌های تدارکاتی به دنبال رفع نقص‌های خود هستیم و در لیگ برتر پرقدرت حاضر می‌شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده، محمدرضا مهاجری گفت: اردوی خوبی در تهران برگزار می‌کنیم و می‌خواهیم  به مدد امام‌ رضا (ع) و حمایت هواداران پر شور خراسانی پر قدرت وارد لیگ برتر شویم.

وی با اشاره به بازی‌های دوستانه تیمش در این اردو یادآور شد: مهمترین هدف ما ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان است تا بتوانیم در لیگ برتر با ترکیب ایده‌آل خود وارد مسابقات شویم.

مهاجری با اشاره به شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد گفت: نتایج این بازی‌ها برای ما مهم نیست چرا که به دنبال نقص‌های خود هستیم. قصد داشتیم  اردویی را در ترکیه داشته باشیم که به دلایلی این مسئله محقق نشد و برنامه‌ریزی کردیم  در جام شهدا حضور پیدا کنیم تا بتوانیم قبل از شروع لیگ از آمادگی بیشتری برخوردار شویم. متاسفانه جام شهدا نیز به دلیل انصراف تیم پرسپولیس لغو شد و این در حالی بود که ما برای حضور در آن برنامه‌ریزی کرده بودیم.

وی ادامه داد: با وجود به تعویق افتادن جام شهدا سرپرست تیم تلاش زیادی کرد تا بتوانیم چند بازی تدارکاتی خوب را برگزار کنیم که یکی از آنها همین بازی با تراکتورسازی بود.

سرمربی پدیده تصریح کرد: کاملا از بازی بازیکنانم در این بازی رضایت دارم‌. تیم فولاد در این بازی کاملا تحت فشار بود و ما روی یک غفلت گل خوردیم که این هم جزئی از بازی است و از حالا تلاش می‌کنیم همین غفلت‌‌ها را نیز به حداقل برسانیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: با چند ترکیب متفاوت در زمین حضور پیدا کردیم تا بتوانیم بازیکنان را محک بزنیم. نتایج این بازی‌های دوستانه تاثیری در روند آماده‌سازی ما ندارد چرا که با قدرت کار خود را ادامه می‌دهیم و  اعتقاد دارم بازی دوستانه برای پیدا کردن مشکلات است.

وی درباره برنامه‌های آینده تیمش عنوان کرد: در ادامه روند آماده‌سازی خود روز یکشنبه  با هماهنگی‌هایی که انجام دادیم یک بازی دوستانه دیگر را برابر تراکتور‌سازی انجام خواهیم داد و پس از آن ادامه تمرینات را در مشهد پی‌ خواهیم گرفت و انشااله با دعای هواداران با قدرت و محکم به مصاف سپاهان می‌رویم.

سرمربی پدیده  تصریح کرد: ما یک قدرت بزرگ پشت تیم خود داریم که آن هواداران خونگرم خراسانی هستند که همیشه ما را حمایت کرده‌اند و انشااله در طول مسابقات نیز مثل همیشه پشتیبان ما خواهند بود.

وی گفت: مطمئن باشید در لیگ برتر شانزدهم پدیده‌ای متفاوت را خواهید دید چرا که به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که همه تلاششان سربلندی هواداران و تیم پدیده در لیگ خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۹۰۷۶۶