خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس جای تسویه حساب‌های شخصی نیست

درخشان: برانکو مانند یک پدر با طارمی برخورد کرد

برانکو به خاطر منافع باشگاه و منافع تیم کوتاه آمده است. او در حقیقت با طارمی برخورد پدر و پسری داشته و مانند یک پدر که پسرش را می‌بخشد راضی به بازگشت او شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در زمان مربیانی مثل حمید درخشان انتقاداتی از کادرفنی مطرح می‌شد که آنها اقتدار و دیسیپلین لازم در برخورد با بازیکنان را ندارند. بعد از بازگشت طارمی با اتفاقاتی که در این مدت رقم زده بود عده‌ای از سیاست‌های برانکو انتقاد کرده و اقتدار او را زیر سوال بردند. با این حال اکثر پیشکسوتان و مربیان پرسپولیس با این تصمیم موافقند. از جمله موافقان این اتفاق حمید درخشان است. صحبت‌های او با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

نظر شما در مورد بازگشت طارمی و عکس‌العملی که کادرفنی در مورد این بازیکن داشت چیست؟

به نظر من در فوتبال از این اتفاق‌ها زیاد می‌افتد و خیلی نباید آن را بزرگ کرد. این مربی است که در نهایت تشخیص می‌دهد که بازگشت این بازیکن به او کمک خواهد کرد یا نه و در این مورد تصمیم نهایی را بگیرد. ضمن این که فکر می‌کنم برای طارمی هم تجربه خوبی شد تا از این به بعد تصمیمات بهتری بگیرد.

از نظر فنی مطمئنا بازگشت طارمی اتفاق مهمی است. اما نقش دیسیپلین و اقتدار کادر فنی در مورد بازیکنانی که این‌طور برخورد می‌کنند، کجاست؟

برانکو به خاطر منافع باشگاه و منافع تیم کوتاه آمده است. او در حقیقت با طارمی برخورد پدر و پسری داشته و مانند یک پدر که پسرش را می‌بخشد راضی به بازگشت او شده است. از نظر من طارمی فقط بی‌تجربگی کرده و می‌شود این قضیه را پای سن کمش دانست و به او یک فرصت مجدد داد. تماشاگران فوتبال هم باید تمام اتفاقات را فراموش کنند. آنها آنقدر باگذشت و بزرگ هستند که به خاطر منافع تیمشان طارمی را ببخشند.

خیلی‌ها در این مورد برانکو را با کی‌روش مقایسه می‌کنند و اعتقاد دارند اگر کی‌روش بود به این راحتی با این اتفاق کنار نمی‌آمد.

ببینید قضیه تیم ملی با تیم باشگاهی فرق می‌کند. برای تیم ملی متقاضی زیاد است و خیلی راحت‌تر می‌شود روی اسم یک بازیکن خط قرمز کشید اما باشگاه فلسفه‌اش فرق می‌کند. از نظر من پرسپولیس جای تسویه حساب‌های شخصی با این جوان نبود. حالا هم که برگشته برانکو بزرگی خودش را نشان داد نه بی‌اقتداری‌اش را. طارمی هم باید قول بدهد که جواب این اعتماد را داده و چند برابر برای پرسپولیس تلاش کند.

 

 

کد خبر : ۳۹۱۲۲۶