خبرگزاری کار ایران

دفاع تمام قد مهدی هاشمی‌نسب از بازگشت طارمی به پرسپولیس

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس کجا می‌توانست مهاجمی بهتر از طارمی پیدا کند و باید خیلی هم خوشحال باشند که او برگشته است.

مهدی هاشمی‌نسب، بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به بازگشت دوباره مهدی طارمی به تیم پرسپولیس آن هم درحالی که کمتر از یک ماه از پیوستن او به تیم ریزه اسپور ترکیه می‌گذشت گفت: دوست ندارم حالا که مهدی از ماندن در ترکیه پشیمان شده و به پرسپولیس برگشته است حرفی در این مورد بزنم. قبل از رفتنش به ترکیه در دیدار دوستانه‌ای که داشتیم به او گفتم به فکر تعصب و غیرت و این جور مسائل نباش و فقط به پول فکر کن. برای اینکه در آینده فقط پول است که به درد تو می‌خورد. به او توصیه کردم به آینده فکر کند و اول مسائل مالی را برای عقد قرارداد در نظر بگیرد. حالا هم اینکه چرا رفت و چرا برگشت دیگر مربوط به خودش است و من هم دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. بالاخره تصمیمی بوده که خودش گرفته است و قطعاً چیزهایی را می‌داند که ما از آن بی‌خبریم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سوال که آیا با این اتفاق، شان باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس زیر سوال نرفته است اظهار داشت: درست است که شان باشگاه پرسپولیس بسیار بالا است و نام این تیم از نام هر بازیکنی بزرگ‌تر است. اما این را نباید فراموش کرد که طارمی هم بازیکن بزرگی است و فصل پیش خیلی برای موفقیت پرسپولیس زحمت کشید. باید او را به دیده منت بپذیرند. پرسپولیس باشگاه بزرگی است، اما نباید فراموش کرد که بازیکنان بزرگ بودند که نام این باشگاه را بزرگ کردند. این هم که می‌گویند با برگشتن طارمی شان باشگاه زیر سوال رفته است حرفی است که برخی‌ها برای خودشیرینی می‌زنند. پرسپولیس کجا می‌توانست مهاجمی بهتر از طارمی پیدا کند و باید خیلی هم خوشحال باشند که او برگشته است.

بازیکن اسبق تیم پاس و تیم‌ ملی فوتبال نیز در رابطه با خداحافظی جواد نکونام از فوتبال خاطرنشان کرد: نکونام بازیکن بزرگی بود و به نظر من خیلی هوشمندانه و به موقع از فوتبال خداحافظی کرد و آرزو می‌کنم او در ادامه زندگی هم به اندازه دورانی که بازی می‌کرد موفق باشد. جواد لیاقت این را دارد که یک بازی خداحافظی بزرگ و در خور نامش برایش برگزار کنند. هرچند که بعید می‌دانم در این فوتبال کسی از این کارها برای یک بازیکن بزرگ مانند جواد نکونام بکند.

هاشمی‌نسب در پایان در مورد احتمال حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش گفت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. چه کسی برای دستیاری کی‌روش بهتر از جواد نکونام با آن همه تجربه و اعتبار. واقعاً باید خوشحال باشیم که کی‌روش حداقل جواد نکونام را در فوتبال ایران برای دستیاری قبول دارد و جواد هم می‌تواند با حضور در کنار او از تجربیات کی‌روش استفاده کند و کار یاد بگیرد تا در آینده از این تجربه در برای فوتبال ایران استفاده کند.

 

کد خبر : ۳۹۱۲۵۹