خبرگزاری کار ایران

در قرعه‌کشی جزو تیم‌های خوش شانس بودیم

عباسی: در نقل‌وانتقالات اختیار تام به کاظمی دادیم/ به دنبال رتبه تک رقمی در لیگ هستیم

مدیرعامل باشگاه مشهد گفت: ما در این زمینه به آقای کاظمی اختیار تام دادیم و ایشان هم طبق چیزی که برای تیم مدنظر داشت، بازیکن گرفت و از این جهت باید گفت تمام فعالیت باشگاه در نقل‌وانتقالات در اختیار آقای کاظمی بود.

علی عباسی، مدیرعامل باشگاه مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط این تیم در یک هفته مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط تیم بعد از اردویی که در ترکیه برگزار کردیم خیلی خوب است و بازیکنان برای شروع لیگ آمادگی خوبی دارند. در اردوی خارج از کشوری که داشتیم تیم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و بعد از بازگشت از ترکیه هم از امروز تمرینات نهایی را شروع خواهیم کرد. امیدوارم در فصل جدید روزهای خوبی را داشته باشیم و با نتایج خوب دل هواداران و مردم مشهد را شاد کنیم.

تیم مشهد که پیش از این با نام سیاه‌جامگان فعالیت می‌کرد، فصل پیش در لحظات آخر و به شکلی دراماتیک در لیگ برتر ماندنی شد. آیا این تیم در فصل جاری روزهای بهتری را تجربه خواهد کرد؟ مدیرعامل جوان این تیم در پاسخ به این سوال اظهار داشت: قطعاً همینطور خواهد بود. وقتی شما به نوع یارگیری و کادرفنی تیم نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تیم ما نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری دارد و خود ما هم اعتقاد داریم نسبت به قبل بهتر شده‌ایم. به همین دلیل هم نگاه ما به فصل جدید لیگ برتر کسب یک رتبه تک رقمی در جدول لیگ است و مطمئن هستیم شرایط فصل قبل برای ما تکرار نخواهد شد.

وی همچنین راجع به فعالیت باشگاه مشهد در فصل نقل‌وانتقالات نیز خاطرنشان کرد: ما در این زمینه به آقای کاظمی اختیار تام دادیم و ایشان هم طبق چیزی که برای تیم مدنظر داشت، یارگیری کرد و از این جهت باید گفت تمام فعالیت باشگاه در نقل‌وانتقالات در اختیار آقای کاظمی بود. ما بازیکنی که به اصطلاح ستاره باشد جذب نکردیم، اما ترکیب تیم را تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان کرده‌ایم و از این جهت عملکرد موفقی در یارگیری داشتیم. سرمربی تیم هم از شرایط راضی بود و تقریباً تمام خواسته‌های او در این زمینه برآورده شده است.

او در این رابطه افزود: البته ما یک بازیکن دیگر را برای خط حمله نیاز داریم که در حال پیگیری هستیم. به زودی از بین گزینه‌های خارجی یا داخلی مدنظر باشگاه یک نفر را برای این پست جذب خواهیم کرد.

مرتضی کرمانی‌مقدم، مربی فصل پیش سیاه جامگان و دستیار فرهاد کاظمی، در این فصل در لیست کادرفنی این تیم قرار ندارد. مدیرعامل مشهد در واکنش به این مساله عنوان کرد: این موضوعی نیست که من بخواهم راجع به آن صحبت کنم و خود آقای کاظمی باید در این رابطه پاسخگو باشد. تمام مسائل بازیکنان و کادرفنی در اختیار او بوده است و اگر با آقای کرمانی‌مقدم قطع همکاری شده، با صلاحدید فرهاد کاظمی بوده و مساله دیگری هم در این بین مطرح نیست.

علی عباسی در پایان در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر و مسیر تیم مشهد تا انتهای لیگ برتر گفت: ما از قرعه‌ای که نصیب تیم شد راضی هستیم. وقتی در قرعه‌کشی شماره 8 که برای مشهدی‌ها بسیار عزیز است به نام ما افتاد، خیلی خوشحال شدیم و از قرعه‌ای هم که از این شماره نصیبمان شد ناراضی نیستیم و اعتقاد داریم در قرعه‌کشی جزو تیم‌های خوش شانس بودیم.

 

کد خبر : ۳۹۱۳۵۶