خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: بعضی‌ها فقط به تیم‌های تهرانی توجه می‌کنند/ به دیدار سوپرجام نگاه جدی داریم

سرمربی استقلال خوزستان اظهار داشت: به این دیدار نگاه جدی داریم و با تمام بازیکنان و قوا پای به این میدان می‌گذاریم و امیدواریم بازی تماشاگرپسندی را انجام دهیم.

به گزارش ایلنا، سید‌سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار سوپرجام فوتبال ایران با بیان اینکه بازی فردا جذابیت خاصی دارد، اظهار داشت: به این دیدار نگاه جدی داریم و با تمام بازیکنان و قوا پای به این میدان می‌گذاریم و امیدواریم بازی تماشاگرپسندی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سال‌هاست فوتبال شهرستان‌ها رشد کرده است، افزود: بعضی‌ها نمی‌خواهند که به این فوتبال نگاه کنند و فقط به تیم‌های تهرانی توجه می‌کنند و نمونه بارز این مصداق در بازی فردا کاملاً مشخص است، تیم‌های شهرستانی همیشه نشان دادند که با برنامه بازی می‌کنند و امیدواریم بیشتر به تیم‌های شهرستانی توجه شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: تاریخ و زمان این دیدار باید از قبل مشخص می‌شد. اگر با تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته‌های اول و دوم روبه‌رو می‌شدیم امکان داشت این بازی انجام نشود.

پورموسوی گفت: اکثر بازیکنان ما از تیم‌های تهرانی پیشنهاد میلیاردی داشتند و از آنها به خاطر ماندن در استقلال خوزستان تشکر می‌کنم، امیدواریم روند رو به رشدمان را با توجه به لیگ گذشته تکرار کنیم و همچنان شگفتی‌ساز ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه مهدی زبیدی در بازی فردا غایب خواهد بود، تصریح کرد: این بازیکن از هفته ششم به تیم ما اضافه می‌شود و تا آن هفته از مهدی مومنی و یا فرشاد جان‌فزا به عنوان جایگزین این بازیکن استفاده خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۳۹۱۹۰۱