خبرگزاری کار ایران

تمام تلاشمان را برای قهرمانی سوپرجام خواهیم کرد

گل‌محمدی: نبود حدادی‌فر به تیم تأثیرات منفی وارد می‌کند/ او 7-8 ماه نمی‌تواند بازی کند

یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: در این دیدار پای یک جام در میان است و تمام تلاشمان را در این دیدار خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان با بیان اینکه به این دیدار به عنوان یک بازی تدارکاتی نگاه نمی‌کنیم اظهار داشت: در این دیدار پای یک جام در میان است و تمام تلاشمان را در این دیدار خواهیم کرد.

وی با بیان جوانان زیادی در این دیدار حضور دارند افزود: تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان به شایستگی قهرمان جام‌حذفی و لیگ شدند و امیدواریم فردا در دیدار سوپرجام بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به مصدومیت شدید قاسم حدادی‌فر اشاره کرد و گفت: قاسم بازیکن ارزشمندی بود و نبودش هم از لحاظ روحی و فنی تأثیرات منفی را به تیم ما وارد می‌کند.

گل‌محمدی افزود: بیشتر نگرانی من برای خود قاسم حدادی‌فر است زیرا این بازیکن در زمان اوج خود بود و برایش آرزوی سلامتی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه امیدوارم بازی فردا بازی تماشاگرپسندی باشد، تصریح کرد: با تمام قوا پای به این دیدار می‌گذاریم و امیدواریم جام را در اصفهان بالا ببریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: فصل گذشته را دیر تمام کردیم و بعد از دیدار جام‌حذفی فرصت استفاده را نداشتیم. با توجه به اینکه در این 2 سال بازیکنانمان به هماهنگی کامل رسیده‌اند مشکلات آنچنانی نداریم و در هفته‌های اول لیگ به هماهنگی‌های بیشتری دست پیدا می‌کنیم.

گل‌محمدی به سفر خود به برزیل اشاره کرد و گفت: در این سفر چند بازیکن را زیر نظر داشتم و با توجه به ناهماهنگی‌های ایجاد شده موفق به تماشای یک بازی شدم؛ هنوز صحبت جدی در مورد بازیکنان برزیلی نشده و در هفته‌های آینده به طور قطع مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه نبود قاسم حدادی‌فر در روند رو به رشدمان تأثیر می‌گذارد گفت: حتما به جای حدادی‌فر یک بازیکن جذب می‌کنیم و این بازیکن خارجی است. مصدومیت حدادی‌فر جدی است و او 7-8 ماه نمی‌تواند بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد جذب بنسون بازیکن فصل گذشته پرسپولیس گفت: این بازیکن از لحاظ بدنی آمادگی کافی را ندارد و با توجه به نیازمان از این بازیکن استفاده خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۳۹۱۹۰۳