خبرگزاری کار ایران

افشارزاده: شهباززاده بازیکن آزاد است/ از نظر من حسن روشن هنوز مدیر آکادمی نیست

سرپرست باشگاه استقلال گفت: بازیکنان و نفرات خوبی گرفتیم. منصوریان تمرینات مرتبی دارد و امیدواریم در لیگ نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده در مراسم رونمایی از اسپانسر هندبال و قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: فعالیت هندبال از سال 46 آغاز شد و امرور نوید کارهای بزرگ داده شده است. به مهدوی که از منظم‌ترین و با اخلاق‌ترین روسای ورزش است، کمک می‌کنم. هندبال رشد خوبی داشته و استان‌های مختلف در این رشته ورود کرده‌اند. امیدوارم این رشته به موفقیت‌های خوبی دست یابد و با این عزم شاهد موفقیت این رشته خواهیم بود.

وی افزود: امیدواریم بخش خصوصی به فدراسیون‌ها کمک کند، چرا که بودجه وزارت و کمیته ملی المپیک پاسخگوی نیازهای این فدراسیون‌ها نخواهد بود.

سرپرست باشگاه استقال تاکید کرد: امیدواریم تیم خوبی در هندبال روانه این لیگ کنیم. این ورزش مورد توجه مردم است و امیدواریم حضور استقلال به این رشته کمک کند.

افشارزاده ادامه داد: غیر از هندبال سعی کردیم در چند رشته دیگر مثل شمشیربازی و تیراندازی با کمان هم باشیم و امیدواریم در هندبال با تیم کامل بیاییم.

وی گفت: بنا بر دعوت مهدوی آمدم و حضور من به خاطر اعزام تیم نوجوان و جوانان به آسیا است. هندبال در ایران جایگاه خود را دارد و از زحمات مهدوی تشکر می‌کنم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص تیم فوتبال این باشگاه گفت: بازیکنان و نفرات خوبی گرفتیم. منصوریان تمرینات مرتبی دارد و امیدواریم در لیگ نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص زمان معرفی مدیرعامل استقلال گفت: هنوز در این خصوص تصمیم گرفته نشده است.

سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت سجاد شهباززاده عنوان کرد: شرایط شهبازاده با طارمی فرق دارد. شهبارزاده در استقلال با توجه به قراردادی که دارد و بندی که در آن ذکر شده، بازیکن آزاد است و می‌تواند ترکیه برود ولی در صحبت با منصوریان و خودش قرار شد تا 24 ساعت آینده وضعیتش مشخص شود. ضمن اینکه کاری به طارمی نداریم و به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

افشارزاده درباره آخرین وضعیت آکادمی باشگاه استقلال تصریح کرد: حسن روشن از نظر من هنوز مدیر آکادمی نیست و حکمی نزدم و این شیطنت خبرنگاران است. وضعیت آکادمی هم در این هفته مشخص می‌شود. من همچنین از علی سامره تشکر می‌کنم و او همچنان سرمربی است.

 

کد خبر : ۳۹۱۹۵۰