خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم موفقیت فصل گذشته را تکرار کنیم

پورموسوی: بازنده سربلند بودیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: با اینکه تلاش زیادی کردیم اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم، ولی از نظر من در این بازی بازنده سربلند بودیم.

سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شکست شب گذشته این تیم در دیدار سوپرجام فوتبال ایران برابر ذوب‌آهن گفت: فارغ از نتیجه‌ای که رقم خورد باید بگویم بازی خوبی بود. زدن دو گل به تیم قدرتمند و منسجم ذوب‌آهن برای ما امیدوار کننده بود. با این دو گل نشان دادیم که در بخش تهاجمی در شرایط خوبی قرار داریم. اما در زمینه دفاعی تمرکز نداشتیم و نتوانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم. در کار دفاعی خوب عمل نکردیم و احتیاج به کار بیشتر داریم تا به هماهنگی لازم در دفاع برسیم.

او ادامه داد: با اینکه تلاش زیادی کردیم اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم، ولی از نظر من در این بازی بازنده سربلند بودیم. این بازی دیگر تمام شد و به آن فکر نمی‌کنیم و از امروز تنها به فکر شروع لیگ و آغازی خوب در فصل جدید خواهیم بود.

سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در رابطه با عملکرد بازیکنان جدید این تیم از جمله عزت‌اله پورقاز نیز اظهار داشت: نمی‌شود با یک بازی عملکرد بازیکنان جدید تیم را ارزیابی کرد. برای اینکه بتوانم در مورد عملکرد بازیکنان تازه به تیم اضافه شده صحبت کنیم نیاز به گذشت زمان داریم. اما در کل در این بازی از عملکرد بازیکنان راضی بودم. آنها با همه توان در زمین تلاش کردند و از این نظر از بازیکنانم رضایت کامل دارم.

در اواسط نیمه نخست دیدار سوپرجام، دانیال ماهینی مدافع ملی‌پوش استقلال خوزستان به دلیل مصدومیت تعویض شد. پورموسوی راجع به وضعیت این بازیکن خاطرنشان کرد: مشکل ماهینی جدی نیست و جای نگرانی وجود ندارد. او از ناحیه عضله شکم احساس درد می‌کرد و به دلیل اینکه مصدومیتش تشدید نشود تعویضش کردیم. بعد از بازی هم بعد از معاینه پزشک تیم مشخص شد مصدومیت ماهینی جدی نیست و مشکلی برای شروع لیگ ندارد.

استقلال خوزستان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ شانزدهم را آغاز خواهد کرد. با توجه به بالا رفتن سطح توقعات از این تیم، آیا استقلال خوزستان می‌تواند در فصل جدید هم موفقیت‌های خود را تکرار کند؟ پورموسوی در پایان در پاسخ به این سوال گفت: بازی دیروز برای ما نکات امیدوار کننده‌ای داشت که به ما نشان داد در صورتی که با همه وجود تلاش کنیم می‌توانیم موفقیت فصل گذشته را تکرار کنیم. به خوبی می‌دانیم که توقعات از استقلال خوزستان بالا است و کار سختی پیش رو داریم،‌ اما با این حال تلاش خواهیم کرد که بهترین نتیجه ممکن را در این فصل بگیریم.

 

کد خبر : ۳۹۲۴۶۶