خبرگزاری کار ایران

تیم ملی والیبال بانوان راهی اسلوونی شد

پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان ایران برون مرزی است و ملی پوشان این تیم بامداد امروز راهی اسلوونی شدند تا اردوی آماده سازی خود را در این کشور برگزار کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور شایسته در پنجمین دوره جام کنفدراسیون زنان آسیا آماده می کند.
چهارمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم 29 تیرماه به پایان رسید و اردوی پنجم از فردا یکشنبه در اسلوونی آغاز می شود.

به همین منظور ملی پوشان والیبال بانوان ایران بامداد امروز شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی وین و سپس شهر ماریبور اسلوونی شدند تا پنجمین اردوی آماده سازی خود را در این شهر دایر کنند.

شاگردان مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در مدت 12 روز اقامت خود در اسلوونی 12 مسابقه تدارکاتی و دوستانه نیز خواهند داشت و 14 مردادماه زمان بازگشت ملی پوشان به تهران است.

شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، سارا اخلاقی، نیلوفر حجتی، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، سودابه باقرپور، نگار کیانی، مه تا یحیاپور و مهسا کدخدا 16 بازیکن شرکت کننده در این اردوی برون مرزی هستند.
مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی (مربیان جوان برای کسب تجربه)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری  (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) و سپیده سادات هاشمی به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال ایران را در این اردو همراهی می کنند.
پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان به میزبانی ویتنام و با حضور هشت تیم برتر آسیا از 24 شهریورماه آغاز می شود و با معرفی تیم های برتر در 30 شهریورماه به پایان خواهد رسید.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های ویتنام (میزبان)، تایلند و چین تایپه همگروه است. در دیگر گروه مقدماتی نیز تیم های چین، کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان با هم رقابت می کنند.

 

کد خبر : ۳۹۳۲۵۹